Vales de material 23/24

Están dispoñibles os VALES para adquirir MATERIAL ESCOLAR para o vindeiro curso 2023-2024. A partir da semana que vén, o alumnado solicitante destas axudas que se matriculou no período ordinario (xuño-xullo) pode recoller os vales na conserxería do centro de 9:30 a 14:30 horas.

Recoméndase chamar antes ao centro para consultar o estado da solicitude.

Probas libres Ciclos Formativos 22-23

Adxuntamos calendario de exames das probas libres de Ciclos Formativos (con asterisco figuran as probas prácticas). Tamén se achegan as diferentes programacións dos módulos con alumnado matriculado.

Haberá unha xornada de acollemento o día 5 de xuño ás 12:30 onde se darán todas as indicacións necesarias, resolvendo todas as dúbidas que puidesen xurdir.

Convocadas axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2023

Veñen de convocarse as axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras para o ano 2023 para 1º e 2º de BAC.

O prazo de solicitude é dun mes.

Podedes atopar toda a información neste enlace: http://www.edu.xunta.gal/portal/node/39131

Probas de acreditación oficial en lingua inglesa

O mércores inícianse as probas para acreditación en lingua inglesa según convocatoria da Xunta que financia a certificación en lingua estranxeira de alumnado de 4º ESO e Bacharelato. O noso centro foi beneficiario destas axudas nos niveis de 4º ESO, PluriBach e 2º BAC.

As probas dos niveis B1, B2 e C1 nos que participa o noso alumnado terán dúas partes: o mércores o alumnado examinarase de Reading e Writing e os días 8 e 9 de febreiro terán lugar as probas de Speaking e Listening.

O alumnado que as supere obterá un certificado oficial do correspondente nivel polo Trinity College de Londres. Estes certificados teñen recoñecemento internacional e non caducan.

Excursión a Andorra - Xaneiro 2023

Non ben acabadas as vacacións de Nadal, un grupo de alumnado de 1º BAC desprazouse a Andorra cos profesores Diego González e Iván González, onde puido gozar non só das pistas de esquí de Ordino, senón tamén das visitas a outras instalacións.

Agardamos, sobre todo que aprendérades moito desta experiencia e gardedes un bo recordo desta viaxe. A pesar do susto do traspés de Héctor, que agardamos se recupere o máis axiña posible.

That's English 2022-2023

O apalpador no IES San Rosendo 2015-16