Hostalería

Participación do alumnado no Concurso Intercentros no IES Muralla Romana.

28/04/2017 10:58

Concurso Sumillería Suso Domínguez

19/03/2017 12:04

TERCERA CLASIFICADA

A alumna do 2º curso do C.M. de Servizos,  Iryna Bobytchack , logrou o terceiro posto no concurso de Sumilleria organizado polo CIFP Carlos Oroza en Pontevedra.

Iryna

Concurso Quescrem

19/03/2017 11:58

CONCURSO QUESCREM

Quescrem

Lucía Pérez e Melva Sández, alumnas do 2º curso do C.M. Cociña e Gastronomía participaron no concurso de cociña organizado pola empresa Quescrem.

DAB CAKES

03/03/2017 10:01

MINI EDU EMPRESA

Ao abeiro do programa Lanzadeiras-Lugo, de Edu Emprende e coa colaboración da Fundación Alcoa, os alumnos de 2º curso de C.S. Dirección  de Cociña crearon unha mini empresa para adquirir coñecementos sobre o espíritu emprendedor e a creación de empresas.

CADERNO DE BITÁCORA:

Primeiro: A IDEA

Tras unha choiva de ideas surdiu a idea de montar/crear unha empresa adicada a elaboración de dozes, e pastelería salgada.

SEGUNDO: O NOME

DAB CAKES , conxugando o "dab", baile de moda co "cake", os dozes

Para que o alumnado coñecese de primeira man o espíritu emprendedor e o bo facer duns cociñeiros, xóvenes , talentosos e galegos, contouse cunha sesión de formación de Lucia Freitas de "A Tafona" en Santiago, e Alberto Lareo do "Restaurante Manso". Ambos trasmitiron sua experiencia como emprendedores, os problemas cos que se atoparon,  e tamén  impartiron unha masterclass de cociña, mostrando algúns dos  segredos dos seus pratos.

Tafona

Que fixemos ?

Tras a formación e continuando coa creación da empresa comenzamos coa produción :

CUARTO: A PLANIFICACIÓN

Decidimos qué producir, búsqueda das receitas, os proveedores, cálculos de costes, escandallos....e a campaña de vendas

Coas mans na masa

Todo listo para a venda !!

cajas

Visita a empresas de hostalería

Alumnos de 2º curso de Dirección de Cociña visitan empresas do sector en Lugo

Pan de Ousá e Hospital Universitario de Lugo

Iván Rozas acada a final

Iván Rozas, alumno do IES Sanxillao, xa é finalista do premio  Promesas de  alta cociña da escola "Le cordon Bleu".

Loitará entre os 10 finalistas polo primeiro premio.

+info Nova no Progreso

Cociña de alto nivel

Cociña de alto nivel no Sanxillao

Miguel del Aguila Amigo ganador do 3º campionato de Sumillaría

Miguel del Aguila Amigo alumno do IES Sanxillao,ganador do 3º campionato de Sumillería Suso Domínguez no CIFP Carlos Oroza de Pontevedra.

Novas:

Grupo ES Comunicación

Faro de Vigo

El Progreso

La Alacena Roja

Ciencia e cociña

Ciencia e cociña no Sanxillao

Máis información :

Voz de Galicia

Tastelab  Facebook tastelab

Deputación de Lugo

Ciencia aplicada a la cocina y la industria alimentaria

Do 29 de febreiro ó 4 de marzo no IES Sanxillao

Ciencia aplicada á cociña e a industria alimentaria

Organizado por Tastelab e USC.

Showcooking

Showcooking no IES Sanxillao

Os alumnos do IES Sanxillao, disfrutaron o pasado venres 12 de febreiro dun showcooking a cargo do chef Hector López do restaurante España de Lugo.

Este evento, foi organizado por la empresa Quescrem. Hector elaborou un menú composto de 10 pratos, entre aperitivos, entrantes fríos, quentes e sobremesas.O obxectivo, mostrar a versatilidade de aplicacións do queixo crema que nos ofrece esta empresa con sede en Castro de Rey .
Nesta actividade participaron  alumnos do Ciclo Medio de cociña e Gastronomía así como do ciclo superior de Dirección de Cociña .

Vota por Iván Rozas

Iván Rozas Muñiz, alumno do

IES Sanxillao de Lugo, preséntanos

a súa receita “La plage Atlantique"