ADMISIÓN ALUMNADO 2024 / 2025 - IMPORTANTE-

Unha vez rematado o prazo de presentación de solicitudes, é preciso comunicar ás familias interesadas na admisión no noso centro que, debido á demanda dos postos escolares ofertados para o curso 2024/2025, é preciso proceder á baremación de ditas solicitudes presentadas para o 4º curso de educación infantil.

Por esta razón infórmase ás familias que xa teñan presentada a admisión en  prazo, deben aportar aquela documentación complementaria (se aínda non o fixeran) que consideren oportuna segundo o baremo e os criterios establecidos no Decreto 13/2022, do 3 de febreiro e na orde do Orde do 21 de outubro de 2022 relativos á admisión do alumnado en centros públicos.

O prazo de entrega da documentación rematará o vindeiro día 5 de abril, sendo obrigatorio achegala de xeito presencial no propio centro.

Unha vez rematado este novo prazo, procederase á baremación das solicitudes e a posterior adxudicación das prazas ofertadas para o devandito curso de E.I.

Pódese seguir o proceso de admisión de alumnado no seguinte enderezo:

Empregando o DNI da persoa solicitante e o codigo de solicitude.

A partir deste momento os prazos establecidos serán os seguintes:

Presentación de documentación complementaria   ata o 5 de abril
Publlicación de listaxes PROVISIONAIS de admitidos excluídos  25 de abril