LISTADO DEFINITIVO DE ALUMNOS E ALUMNAS ADMITIDOS E NON ADMITIDOS PARA O CURSO 2015-2016

ALUMNADO DE 4 ANOS ADMITIDO.

TEIRA ALONSO, LEA

SANMARTÍN VÁZQUEZ, YAGO

ALUMNADO DE 5 ANOS ADMITIDO.

NÚÑEZ SUTIL, ALBA

ALUMNADO DE 3 ANOS ADMITIDO E NON ADMITO.

Clica no arquivo adxunto para comprobar se o teu fillo/a de tres anos, está admitido para o curso 2015-2016.

NOTA INFORMATIVA

A Consellería de Educación informa as familias do alumnado de 3º de primaria sobre aspectos da proba de avaliación. Clica no adxunto.

MUSEO DO MAR- NOIA

Museo do Mar

Alumnado de 3º visita o Museo do Mar en Noia guiados por Félix.

O noso agradecemento aos responsables da Praza de Abastos pola atención recibida e bo trato co profesorado e alumnado.

DESCUBRINDO A FÍSICA

Xogando a físicos!!!

VIAXE DE 5º E 6º A LEÓN E SAN ISIDRO

Foron tres días moi moi interesantes e divertidos. O primeiro,  comida no parador de San Marcos e visita cultural por León(Catedral, Palacio del Conden Luna...), o segundo e terceiro en San Isidro aprendendo a esquiar.

Por suposto non faltou a diversión!!!

Clica para ver máis fotos.

De León a San Isidro

BLOG DE EDUCACIÓN FÍSICA

Ola a tódolos visitantes desta páxina. Agora en E. Física tamén temos un blog no que iremos subindo as actividades que facemos durante o curso.
Visitádenos.
Pasarédelo ben!!!.

NOTA INFORMATIVA

BAREMACIÓN DO PROCESO DE ADMISIÓN (alumnado de E.Infantil 3 anos curso 2015-2016)
Dado que o número de reservas de plaza presentado é maior que a oferta de postos dispoñibles debemos baremar.
Continuar lendo a información...

ENTROIDO 2015