DOCUMENTACIÓN DO CENTRO

A documentación do Centro ( PEC, PXA...) estará  a disposición da Comunidade Educativa en secretaría tal como se recolle na Orde do 22 de xullo de 1997, artº1. artº 3.

HORARIO DE  DIRECCIÓN E SECRETARÍA PARA A SÚA CONSULTA

Luns            9:30h a 11:20h
Martes       12:45h a 13:40h
Mércores    10:30h a 14:30h
(Agás de 12:15h a 12:45h)
Xoves        12:45h a 13:40h
Venres         9:30h a 10:20h

SAÍDA A TESTAL

MÉRCORES E XOVES...DÍAS DE MARISQUEO EN TESTAL

Descubrindo o marisqueo na praia de Testal...

O alumnado acompañado da bióloga da cofradía de Noia, descubren as características do berberecho na praia de Testal...

INAUGURACIÓN LABORATORIO DE IDIOMAS

Onte tivemos a inauguración oficial do laboratorio de idiomas que se puxo en marcha a través dun convenio de colaboración entre a Xunta e a Fundación PAIDEIA.
Para este evento contamos cos representantes da Consellería de Educación, o Sr. Conselleiro Xesús Vázquez, o Xefe Territorial Indalecio Cabana, o director Xeral de Centros e Recursos Humanos José M. Pinal, o xerente da Fundación  PAIDEIA Guillermo Vergara, o Sr. Alcalde de Noia Rafael García a representante da APA María Esther Ons e representantes da corporación noiesa.
Estiveron observando como traballaba o alumnado e aproveitaron para facerlles preguntas sobre a experiencia destas novas tecnoloxías.
Desde aquí damos as gracias a quenes fixeron posible que esta aula hoxe sexa unha realidade.

MAGOSTO 2014

SAMAÍN 2014

COCINA MONSTRUOSA!

Un gran día...

h

Terrooooooooor...no cole!!! Que medoooo!

Samaín 2014

!

Pronto máis fotos

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES CURSO 2014-2015

O alumnado deste centro pode participar nas distintas actividades extraescolares en horario de 16:15h. a 18:15h.

Biblioteca tódalas tardes, agás os martes.

Quen pode vir ademais do alumnado?

Tódalas persoas, aínda que non sexan desta comunidade educativa e poderán solicitar un carne para levar libros de préstamo.

ACTIVIDADES ORGANIZADAS POLA APA "Despertar" E O CONCELLO

HORA   LUNS MÉRCORES XOVES VENRES
16:15- 17:15 INFORMÁTICA DEBUXO E PINTURA   INGLÉS
16:45:17:30     PISCINA
17:15- 18:15 FÚTBOL-SALA

XADREZ

BALONCESTO

Sandra Ortega no noso centro

On Thursday 25th, the president of FUNDACIÓN PAIDEIA, Sandra Ortega, came to visit us and supervise our languages lab, which we got thanks to this foundation.
As a plurilingüal school, we consider this new lab to be a great resource for all of us, so we would like to express once more our gratitude to this foundation president. Thank you!!

CURSO 2014-2015

Xa estamos aquí!!!

e por suposto coas mochilas cargadiñas de ilusión para facer frente a este percorrido que iniciamos hoxe.

Como non? Temos algo moi importante que contar. Este curso o alumnado vai estrenar unha nova aula para inglés. Moi pronto subiremos algunha foto para que vexades o bonita que quedou.

Seguimos como colexio Plurilingüe, este curso en 1º,2º,3º,4º e 5º e co ABALAR en 5º e 6º.

Ánimo a todos/as.

Ó cole...