BIBLIOTECA- O BLOG DE REPEPICO

repepico.blogspot.com.es

REPEPICO MANDA NO ENTROIDO!!!

ENTROIDO 2016

Un entroido de literaura...

Un gran desfile...

Un entroido de literatura...

Divertido entroido...

E por suposto, despois de tanto desfilar... a comeeeer...

Ricas filloas, orellas..

DÍA DA PAZ

COA ODONTÓGOLA SOFÍA REY

Aprendendo a coidar a nosa boca.

ACTIVIDADES INTERESANTES

O alumnado de 5º e 6º descubrindo o mundo da radio.

No porto do Son cos responsables da lancha de Salvamento Marítimo.

Alfonso Costa,pintor noiés, dirixe ao alumnado na creación duns murais sobre a música e a biblioteca

SAMAÍN 2015-2016

Clica na imaxe para ver máis fotos

O DEMO DE CARBOEIRO

A lenda tradicional sobre o mosteiro de Carboeiro conta como o inxenio dos seus monxes conseguiu enganar ao demo para que lles construíra o seu templo en menos de dous días.

Durante varias clases de Lingua Galega de 5º e 6º aproveitamos a lenda para  traballo narrativo, comprensión lectora, ortografía e gramática, e ao mesmo tempo enlazámola cunhas sesións na aula de música. A explicación é sinxela, pois Manuel Blanco Dosil, compositor outense, baseándose nesta lenda, compuxo unha obra musical coa que a Banda Municipal de Lousame gañou hai uns anos o primeiro premio na categoría de obras con temática galega no Certame Galego de Bandas de Música. Durante dúas sesión traballamos sobre as sensacións que transmite a composición e a parte programática que une o texto e a música. A audición da obra espertou a curiosidade dos nen@s dende o primeiro momento, e este interese e a cercanía dos protagonistas animou aos rapaces e rapazas a pedir a presenza do compositor e do director da banda citada. Logo dun par de chamadas, tanto Manuel Blanco (compositor e director da Banda Municipal de Outes), como Fernando Froján(director da Banda Municipal de Lousame), aceptaron desinteresadamente o reto de enfrentarse a expoñer a nenos de 11 e 12 anos de onde sae a inspiración para compoñer ou dirixir exitosamente unha obra deste calibre. E así foi: o martes 6 de outubro Manuel Blanco e Fernando Froján explicaron durante dúas horas como naceu a idea, como foi tomando forma e como resultou o final. Unha charla moi entretida, aclaratoria e sobre todo provocadora dun montón de preguntas que os pequenos tiñan sobre a obra ou sobre a vida musical dos protagonistas. Dende estas liñas damos de novo as grazas a Manuel e a Fernando polo seu interese, entusiasmo, e a boa conexión que tiveron cos nosos alumn@s.

E como non todos tivestes a sorte de estar presentes na charla. Aquí vos deixamos unas fotos e un enlace para que poidades ver e escoitar a composición musical sobre a lenda do Demo de Carboeiro, de Manuel Blanco Dosil.

O demo de Carboeiro

HORARIO DO CENTRO

Ante algunhas dúbidas, por parte das familias, aclaramos o horario deste centro para alumnado, pais e nais.

HORARIO LECTIVO

De 9:30 h a 14:30h

HORARIO NON LECTIVO

Os luns, mércores, xoves e venres de 16:15h a 18:15 h. (Adicado a actividades extraescolares)

TITORÍA PAIS/NAIS

Os martes de 18:15h a 19:15h.

INFORMACIÓN ANPA

HORAS

LUNS MARTES MÉRCORES XOVES VENRES
16:00H

TAEKWONDO

Xim. Maniotas

16:15H

INFORMÁTICA

No curro en Noia histórica

PINTURA

16:45H

Xadrez na Casa da Xuventude

PISCINA

17:15H

Fútbol sala

Actividades extraescolares 2015-2016

LIBROS DE TEXTO 2015-2016

Relación libros de texto para o curso 2015-2016. clicando no arquivo adxunto.

Está corrixido o ISBN do libro de Lengua Castellana de 5º de E. Primaaria.