VIAXE DE 5º E 6º A LEÓN E SAN ISIDRO

Foron tres días moi moi interesantes e divertidos. O primeiro,  comida no parador de San Marcos e visita cultural por León(Catedral, Palacio del Conden Luna...), o segundo e terceiro en San Isidro aprendendo a esquiar.

Por suposto non faltou a diversión!!!

Clica para ver máis fotos.

BLOG DE EDUCACIÓN FÍSICA

Ola a tódolos visitantes desta páxina. Agora en E. Física tamén temos un blog no que iremos subindo as actividades que facemos durante o curso.
Visitádenos.
Pasarédelo ben!!!.

NOTA INFORMATIVA

BAREMACIÓN DO PROCESO DE ADMISIÓN (alumnado de E.Infantil 3 anos curso 2015-2016)
Dado que o número de reservas de plaza presentado é maior que a oferta de postos dispoñibles debemos baremar.
Continuar lendo a información...

ENTROIDO 2015

DÍA DA PAZ

O alumnado de E. Infantil celebrou un día da PAZ moi moi doce. Os protagonistas, uns caramelos xigantes, que compartían coa ilusión que podemos ver nesta presentación de fotos.

DÍA DA PAZ, un día moi dulce para os máis pequenos do cole.