MAGOSTO 2014

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

No ficheiro adxunto está a relación de candidatos polo sector de pais/nais ao Consello Escolar.

SAMAÍN 2014

COCINA MONSTRUOSA!

Un gran día...

h

Terrooooooooor...no cole!!! Que medoooo!

Samaín 2014

!

Pronto máis fotos

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES CURSO 2014-2015

O alumnado deste centro pode participar nas distintas actividades extraescolares en horario de 16:15h. a 18:15h.

Biblioteca tódalas tardes, agás os martes.

Quen pode vir ademais do alumnado?

Tódalas persoas, aínda que non sexan desta comunidade educativa e poderán solicitar un carne para levar libros de préstamo.

ACTIVIDADES ORGANIZADAS POLA APA "Despertar" E O CONCELLO

HORA   LUNS MÉRCORES XOVES VENRES
16:15- 17:15 INFORMÁTICA DEBUXO E PINTURA   INGLÉS
16:45:17:30     PISCINA
17:15- 18:15 FÚTBOL-SALA

XADREZ

BALONCESTO

Sandra Ortega no noso centro

On Thursday 25th, the president of FUNDACIÓN PAIDEIA, Sandra Ortega, came to visit us and supervise our languages lab, which we got thanks to this foundation.
As a plurilingüal school, we consider this new lab to be a great resource for all of us, so we would like to express once more our gratitude to this foundation president. Thank you!!

CURSO 2014-2015

Xa estamos aquí!!!

e por suposto coas mochilas cargadiñas de ilusión para facer frente a este percorrido que iniciamos hoxe.

Como non? Temos algo moi importante que contar. Este curso o alumnado vai estrenar unha nova aula para inglés. Moi pronto subiremos algunha foto para que vexades o bonita que quedou.

Seguimos como colexio Plurilingüe, este curso en 1º,2º,3º,4º e 5º e co ABALAR en 5º e 6º.

Ánimo a todos/as.

Ó cole...

LIBROS DE TEXTO

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2014-2015

Clicar no arquivo adxunto.

Informamos que no listado dos libros de quinto hai un erro, xa que falta o libro de texto de lengua castellana da mesma editorial Vicens Vives.

Revista escolar 2014

Xa temos en liña o derradeiro número da revista escolar...