CURSO 2017-2018

REVISTA ESCOLAR 2017-2018

VIAXE A MADRID

O alumnado de 5º e 6º viaxaron a Madrid. Durante os días 3, 4, 5 e 6 de abril estiveron nesta cidade onde visitaron o PLATÓ onde se grava "Las chicas del cable"o Museo do Prado o museo Reina Sofía, o Madrid dos Austrias, a Warner , o gran espectáculo "El Rey León" e os diferentes lugares emblemáticos desta gran cidade.

Ademais viaxaron en metro que para eles foi toda unha experiencia.

UNHA ÁRBORE, UNHA HISTORIA

O alumnado de A Barquiña participou no concurso de relatos "Unha historia , unha árbore", organizado por Vegalsa Eroski en colaboraciónco concello de Noia.

Noraboa a todos/as polos fermosos relatos e por suposto unha felicitación especial as gañadoras,Flavia Suárez, Uxía Mariño e Sara Quiero.

ENTROIDO 2018

30 DE XANEIRO-DÍA DA PAZ

Con motivo da celebración do Día Escolar da non Violencia e da Paz, decidimos coverter ás árbores do noso patio en árbores da paz: cada aula elixiu unha temática(desexos, soños, apertas, bicos, amizade...

AMAR O MAR