Tecnoloxía

II Olimpíada de Teleco na Universidade de Vigo

O pasado 25 de abril, 6 alumnos/as de ESO: Alejandro, Carla, Jenni, Samuel, Victoria e Xes participaron na II Olimpíada de Teleco na Universidade de Vigo. Acompañáronos os profesores Roi e Lola.

O proxecto que elaboraron nomeárono como EcoClase e resultou gañador do premio á proposta máis aliñada co ODS 3 (o Obxectivo de Desenvolvemento Sostible 3 pretende "garantir unha vida sá e promover o benestar para tod@s en todas as idades").

Podedes ver a excelente presentación que fixeron:

Noraboa rapaces e rapazas, o traballo mereceu a pena!

Tiveron a oportunidade de visitar diversos laboratorios da facultade de Telecomunicacións: unha cámara anecoica, o estudo de gravación deseñado por Philip Newell, a asociación Uvigo SpaceLab e CES Uvigo.

Fitofaladoiro

Visitamos a residencia San Vitorio para aprender dos nosos maiores sobre os usos medicinais das prantas.

Máis información no ficheiro adxunto.

Visita á aula de Tecnoloxía (2023-24)

Hoxe, na aula de Tecnoloxía, tivemos a visita do alumnado de Primaria. Os alumnos de 4º da ESO amosáronlles os proxectos feitos na materia de Tecnoloxía en 1º, 2º e 4º da ESO. Moitas grazas pola visita!!!

Taller de robótica

O alumnado de 1º ESO participou nun taller de robótica que foi impartido por Luís Miguel Rivera López, experto universitario en deseño 3D, programación e robótica. Nesta actividade, o alumnado construíu unhas vivendas domóticas con cartón pluma e programounas con placas de Arduino.