PRÓXIMOS DÍAS NON LECTIVOS

PRÓXIMOS DÍAS NON LECTIVOS:

• VENRES 31 DE OUTUBRO : DÍA DO ENSINO
  • LUNS 3 DE NOVEMBRO : DÍA SOLICITADO POLO CENTRO E APROBADO POLO CLAUSTRO DE PROFESORES, CONSELLO ESCOLAR E INSPECCIÓN.

REUNIÓN PAIS/NAIS ALUMNOS/AS DA E.S.O USUARIOS/AS DO COMEDOR ESCOLAR

CONVÓCASE A TODOS OS PAIS/NAIS DE ALUMNOS/AS DA E.S.O USUARIOS/AS DO COMEDOR ESCOLAR

A UNHA REUNIÓN O VINDEIRO LUNS 27 DE OUTUBRO ÁS 15:30 HORAS NA AULA DE AUDIOVISUAIS.

ELECCIÓNS DE MEMBROS DOS CONSELLOS ESCOLARES

Segundo a RESOLUCIÓN do 19 de setembro de 2014 establécese o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros sostidos con fondos públicos.

No caso do noso centro corresponde renovar desta volta os seguintes membros:

- catro membros do profesorado

- un membro do alumnado

- un membro do colectivo de pais/nais

Poderanse presentar as candidaturas na Secretaría do centro no prazo que determine a Xunta Electoral; do cal xa vos iremos informando.

CAMPAÑA DE RECOLLIDA DE ROUPA E CALZADO USADO

Un ano máis o CPI Luís Díaz Moreno colabora con SOS África na campaña de recollida de roupa e calzado usado.

As familias que queiran colaborar teñen as bolsas na Secretaría do centro; o día de recollida remata o mércores 8 de outubro.

Grazas pola vosa colaboración.

PROXECTO RÍOS

No arquivo adxunto podedes ver un resumo das actividades levadas a cabo, ó abeiro do Proxecto Ríos, polo alumnado de Bioloxía de 4º de ESO e pola súa profesora.

LIBROS DE TEXTO 2014-15

Listaxe dos libros de texto para o curso 2014-15 (no arquivo)

LETRAS GALEGAS

O 16 de maio, celebramos o festival das Letras Galegas, no que participou o alumnado do centro.

RISCOS DE INTERNET

O xoves, 8 de maio, ás 15.00 horas, terá lugar o cuarto seminario dirixido a pais e nais, no que se abordará a temática dos riscos no uso de Internet.

Ramón Peña, membro da Garda Civil, será quen se encargue de impartir a charla e responder as dúbidas que teñan ó respecto.

NOVA CHARLA DIRIXIDA ÁS FAMILIAS

O próximo luns, 28 de abril, ás 15.00 horas, no CPI Luís Díaz Moreno, terá lugar o terceiro seminario dirixido a pais e nais, no que se abordará a temática de drogas e alcohol.

Ramón Peña, membro da Garda Civil, será quen se encargue de impartir esta charla, na que se poderán consultar as dúbidas e inquedanzas que xurdan.