DÍA DA ÁRBORE

Para conmemorar o Día da Árbore, o alumnado de Educación Infantil plantou un loureiro no centro:

CONVERSAS DE SEXUALIDADE CON PAIS E NAIS

O luns, 31 de marzo, ás 15.00 horas, terá lugar o segundo seminario dirixido a pais e nais, no que se abordará a temática de sexualidade.

Nesta ocasión, será Xosé Manuel Mosteiro, traballador social e sexólogo do centro de asesoramento afectivo-sexual "Quérote" de Lugo, quen se encargue de impartir a charla: "Conversas de sexualidade con pais e nais".

Ó igual que no primeiro seminario, vostedes poderán consultar as dúbidas e inquedanzas que teñan ó respecto.

VISITA ÓS CENTROS DO ENTORNO

O pasado xoves, día 6 de marzo, o alumnado de 4º de ESO, acompañado pola orientadora e pola titora, visitaron o IES de Becerreá e o centro de Alta Montaña:

ENTROIDO 2014

Aquí vos deixamos unha mostra do festival de Entroido:

ENTROIDO 2014

O venres, 28 de febreiro celebraremos a festa do Entroido no patio do centro, á que está convidada toda a comunidade educativa. Os desfiles comezarán ás 12.00 horas, e haberá premios para as mellores comparsas.

Lembramos que os días 3, 4 e 5 de marzo non haberá clase.

CHARLA-OBRADOIRO: TÉCNICAS DE ESTUDO E APRENDIZAXE

O luns, 24 de febreiro, ás 15.00 horas, terá lugar un primeiro seminario dirixido a pais e nais, no que se abordará a temática de "Técnicas de estudo e aprendizaxe".

Tratarase dunha charla-obradoiro impartida pola orientadora do centro, Noa Varela, onde as familias poderán consultar as dúbidas e inquedanzas que teñan ó respecto.

Esta charla será a primeira dunha serie na que se tratarán temas como "Seguridade en Internet", "Relacións cos fillos/as", "Consumo de drogas e alcohol"...

COMEZO DO PROA

Dende mediados de xaneiro, estanse a impartir as clases de apoio correspondentes ó programa de reforzo concedido (PROA).

Teñen lugar os martes, mércores e xoves, de 14.55 a 16.15, cun total de 14 alumnos/as do 2º e 3º ciclo de Educación Primaria. Estas clases son impartidas por tres docentes do centro.

FESTIVAL DE NADAL

O día 20 de decembro celebramos o Nadal, coa participación de alumnado, profesorado e familias. Temos tamén que agradecer a colaboración, como cada ano, da agrupación Airiños do Neira.

Aquí deixamos algunhas fotos:

FESTIVAL DE NADAL 2013

CPI LUÍS DÍAZ MORENO

COMEZARÁ ÁS 10:30h

EI 3 anos: Panxoliña “Aquí non é ben ruar”.

Baile dunha muiñeira.

EI 4-5 anos: Belén vivente.

Panxoliña: Aguinaldo.

KAMISHIBAI: “O Apalpador”

1º e 2º EP: Panxoliñas: “Los colores vamos al Portal”

“Xa me tardan estes magos”

2º EP: Christmas carol: “Round the Christmas tree”

5º EP: Panxoliña coa frauta: “La primera navidad”

Poemas do nadal.

3º EP: Contos narrados.

4º EP: Panxoliña coa frauta e cantada “Jingle Bells”.

6º EP: Teatro “O boneco de neve que non tiña pés”

Actuación de Airiños do Neira

CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O 25 de novembro é o día consagrado polas Nacións Unidas á concienciación sobre a necesidade de pór fin á violencia contra mulleres e nenas de todo o mundo.

O alumnado de 4º de ESO propúxolle a súa titora facer uns lazos que repartirían entre todo o alumnado de Secundaria, ó tempo que lles explicarían o que representaban; finalmente, remataron o acto cun minuto de silencio polas vítimas da violencia de xénero.