Ciencias sociais

Programacións didácticas para o curso 22-23 modificadas tras a publicación da Orde de 27 de decembro de 2022

Adxúntanse as programacións didácticas modificadas tras a publicación da orde ORDE de 27 de diciembre de 2022 de modificación da Orden de 20 de maio de 2022 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2022/23 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

Membros do Departamento de Xeografía e Historia

Patricia Prado Montes

Iria Vaz Hervella (xefa do Departamento)

PROBA EXTRAORDINARIA DE SETEMBRO 2020

O  alumnado co algunha materia suspensa en xuño debe recoller no centro, o día da entrega do boletín das cualificacións, un caderno de traballo cos contidos mínimos da 1º e 2º avaliación.

Criterios de cualificación das materias de Ciencias sociais (2019-2020)

Nos seguintes documentos especifícanse os criterios de cualificación que se aplicarán nas materias que imparte o Departamento.

Actualización dos criterios de cualificación para a 3º avaliación, ver último documento adxunto.