Física e química

Programacións didácticas do curso 2022-2023, modificadas tras a publicación da Orde de 27 de decembro de 2022.

Adxúntanse as programacións didácticas  modificadas tras a publicación da orde ORDE de 27 de diciembre de 2022 de modificación da Orden de 20 de maio de 2022 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2022/23 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

Membros do departamento F/Q

Dora María Gondar Bouzada (Xefa do departamento)

Isidoro Serantes Pombo

Física e Química 2º ESO A/B,3ºESO A/B e 4ºESO B: Información

Os alumnos da materia de Física e Química de 2º ESO A e B, deben acceder como "convidados" na alula virtual do IES. Ir ao Departamento de Física e Química, onde poden descargar o material coas actividades correspondentes para facer cada día que teríamos clase. Irase poñendo novo material así como as correccións das actividades anteriores.

Programación de Física e Química 2019/2020

No adxunto atoparán a programación da materia de Física e Química para o curso 19/20

DIA INTERNACIONAL DA MULLER 2017

Aquí deixamos algúns dos traballos feitos polos nosos alumnos e alumnas co gallo do DÍA INTERNACIONAL DA MULLER:

Galileo Galilei (1564-1642)

Galileo