Nais/Pais

Información a Nais e Pais e documentos de interese

INFORMACIÓN SOBRE O INICIO DE CURSO 2023-2024

As clases no IES As Bizocas comezarán o luns 11 de setembro no horario habitual (de 08:35h a 15:00h). Haberá servizo ordinario de transporte escolar.

O profesorado titor entregaralle tanto os libros de texto de préstamo coma os vales para a adquisición de material escolar ao alumnado do seu grupo que resultou beneficiario das axudas.

DIPLOMA DE EXCELENCIA PARA O PROXECTO METEOESCOLAS

O proxecto MeteoEscolas, liderado polo profesor Pedro Costas, ven de recibir o diploma de Excelencia outorgado pola Subdirección Xeral de Metereoloxía e Cambio Climático, pola  excelente labor de divulgación desenvolvida durante curso 2021-2022.

Parabéns ao profesorado implicado este proxecto!

A continuación reproducimos o correo recibido coa nova.

"Estimados profesores,

Resúltanos moi grato enviarlles o diploma de Excelencia, conseguido polo seu centro na participación do programa MeteoEscolas 2021-2022, ó ter acadado a puntuación entre 4.5 e 5. Parabéns"

Subdirección Xeral de Meteoroloxía e Cambio Climático
Dirección Xeral de Calidade Ambiental, Sostibilidade e Cambio Climático
Consellería Medio Ambiente, Territorio e Vivenda

HORARIO DE ATENCIÓN ÁS FAMILIAS CURSO 22-23

Pregamos que previamente se poñan en contacto ca persoa titora para concertar a reunión.

LISTAXE DEFINITIVA DE SOLICITUDES ADMITIDAS/EXCLUIDAS DO PRÉSTAMO DE LIBROS DE TEXTO. CURSO 2022-2023

Hoxe 13 de xullo, publícanse as listaxes DEFINITIVAS de solicitudes admitidas e excluídas do préstamo de libros de texto do Fondo solidario-axudas material 2022-2023, convocado pola Consellería de Educación, para estudar no IES As Bizocas durante o curso 2022/2023. Na listaxe definitiva indícanse os libros que se prestarán a cada alumno/a. Poden consultala no taboleiro do noso centro ou por vía electrónica a través da aplicación fondolibros, empregando a Chave365 ou o certificado dixital.

Os libros ENTREGARÁNSELLE ao alumnado durante os primeiros días de clase, xunto cos vales para mercar material escolar. Estes vales entregransea aquel alumnado que cumpla os requisitos para elo.

Saúdos,

A Dirección

Publicación da listaxe provisional de solicitudes admitidas e excluídas no fondo solidario de libros

Está xa publicado no taboleiro de anuncios do noso centro, a listaxe provisional de solicitudes admitidas e excluidas do fondo solidario de libros, estando todas as solicitudes admitidas.

O periodo de reclamacións é de 2 días a partir do seguinte á publicación desta listaxe.

A listaxe definitiva de solicitudes admitidas cos libros asignados, publicarase antes do día 22 de xullo.

As persoas solicitantes poden consultar esta listaxe no noso taboleiro, ou tamén poden acceder por vía electrónica ao seu expediente, a través da aplicación fondolibros e empregando a Chave365 ou o certificado dixital.

REUNIÓN COAS FAMILIAS DE 6º PRIMARIA, QUE COMEZARÁN NO NOSO IES NO CURSO 22/23

O vindeiro luns 20 de xuño, ás 18:00, na sala de usos múltiples, farase unha reunión coas familias do alumnado que se incorporará a 1ºESO o vindeiro curso 22/23. Nesa reunión darase información sobre a organización do centro, entregaranse os sobres de matrícula e solventaranse as dúbidas que poidan ter as familias.

ELECCIÓNS Ó CONSELLO ESCOLAR

Adxúntase información sobre as elección ó Consello Escolar.

O sorteo público onde se elixirán os membros que formarán parte na xunta electoral realizarase no centro o día 29 DE OUTUBRO, en horario de 10:15 a 10.35.

OBRADOIRO DE RECUPERACIÓN PARA SECUNDARIA – XULLO/AGOSTO

A concellaría de Educación do concello de O Grove ten previsto realizar uns obradoiros de Recuperación dirixidos a alumnado de ESO. A actividade desenvolverase durante as mañás, de Luns a Venres, nos meses de xullo e agosto de 2021, en horario de 9:00 a 13:00h no Centro da Terceira Idade e co alumnado organizado en grupos segundo os criterios que mellor funcionen considerando as características particulares de cada un.