Lingua galega

Programacións didácticas do curso 2022-2023, modificadas tras a publicación da Orde de 27 de decembro de 2022.

Adxúntanse as programacións didácticas  modificadas tras a publicación da orde ORDE de 27 de diciembre de 2022 de modificación da Orden de 20 de maio de 2022 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2022/23 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

Membros do departamento L Galega

Antón Fente Parada (Xefe do departamento)

Pepe García Villamisar

Programación adaptada Latín maio 2020

Programación adaptada Lingua Galega maio 2020

Instrucións do Departamento de Lingua Galega (Lingua galega 1º, 2º, 3º, 4º ESO e Latín) para tarefas durante a alerta sanitaria.

As instrucións para as materias de Lingua Galega e Latín, para todos os cursos da ESO, encóntranse na aula virtual explicadas en diferentes documentos en formato PDF. Para calquera dúbida ou cuestión débese empregar o enderezo electrónico dos docentes (Pepe e Antom). Os contidos iranse actualizando en función das taregas recibidas por parte do alumnado e do tempo que dure esta situación.

Parabéns a Carla Martínez e Lucas Aguiño

Carla Martínez Núñez, alumna de 3º B, foi a gañadora do IV Concurso de Relato Curto do Concello do Grove, coa obra “Bicos de pantasma”.

Así mesmo, o xurado acordou distinguir cun accésit o relato “Os finais e os principios decidímolos nós” de Lucas Aguiño Fraga, alumno de 3º A tamén no noso Centro.