Creación da ANPA do IES As Bizocas

Como xa se foi informando nas reunións e na Secretaría no momento da matrícula, para o curso próximo vaise poñer en marcha unha ANPA.

Se algúnha familia está interesada en formar parte dela, ou simplemente colaborar, e non se anotou na listaxe que hai na Secretaría, poden enviar un correo electrónico á dirección do centro (ies.asbizocas@edu.xunta.es), con asunto ANPA indicando o seu nome, número de teléfono e correo electrónico, para que así poidamos facer chegar os seus datos ás familias organizadoras.

CONCESIÓN DA XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA, CURSO 2014-2015

Fánse públicas as condicións de contratación para a concesión da xestión e explotación da cafetería do IES As Bizocas para o curso próximo.

O prazo de presentación de solicitudes, xunto coa documentación esixida na convocatoria será do 1 ao 31 de xullo (incluídos). Poderánse presentar na Secretaría do Centro no seguinte horario

- Do 1 ao 15 de xullo: de 9 a 13.30

- Do 15 ao 31 de xullo: de 10:00 a 12:00

Poderán tamén enviarse por correo certificado en sobre aberto para que o funcionario de correos poda certificar a data.

Calendario exames setembro

No arquivo adxunto poden consultar o calendario de exames da convocatoria extraordinaria de setembro. A entrega de notas será o xoves 4 de setembro ás 10.00. Non haberá transporte escolar nin para as probas nin para a entrega de notas.

Libros de texto para o curso 2014/2015

Faise pública a listaxe de LIBROS DE TEXTO para o próximo curso 2014/2015, como poden ver no arquivo adxunto.

Recordámoslles que para aquel alumnado que non repita curso (no 2014/2015) e con renda per cápita familiar igual ou inferior a 9.000 euros, poden solicitar unha AXUDA para a adquisición de libros de texto (cando fagan a matrícula). As novidades da convocatoria deste ano son:

Entrega de notas e prazo de matrícula

A entrega de notas da avaliación final será o mércores 25 de xuño ás 11.00. Non haberá transporte escolar.

Para o alumnado que aprobe tódalas materias en xuño, o prazo de matrícula comezará o día 25 e remata o 10 de xullo. Xunto co boletín de notas entregaráselle o sobre de matrícula do curso correspondente. Así mesmo, xunto coa matrícula poden presentar a solicitude de axuda para libros de texto, se cumpren os requisitos para ser beneficiarios.

Listaxes definitivas de alumnado admitido para o curso 2014/2015

Fanse públicas as listaxes DEFINITIVAS de alumnado admitido no IES Plurilingüe As Bizocas para o ano académico 2014/2015. Poden consultalas, clasificadas por cursos, nos arquivos adxuntos que se acompañan a esta entrada.