Parabéns a Carla Martínez e Lucas Aguiño

Carla Martínez Núñez, alumna de 3º B, foi a gañadora do IV Concurso de Relato Curto do Concello do Grove, coa obra “Bicos de pantasma”.

Así mesmo, o xurado acordou distinguir cun accésit o relato “Os finais e os principios decidímolos nós” de Lucas Aguiño Fraga, alumno de 3º A tamén no noso Centro.

Agradecementos Semana Cultural

Dende aquí queremos agradecer o traballo de todos os participantes na Semana Cultural 2015, a participación do alumnado e o esforzo e a creatividade do profesorado.

Dar grazas particularmente aos colaboradores externos que, desinteresadamente, aceptaron a invitación do noso centro para transmitirnos a riqueza non so dos seus coñecementos, senón tamén os seus valores, como as voluntarias do Refuxio de Cambados e os membros da Asociación Avanzar Umia-Ulla, cos que agardamos contar en vindeiros cursos.

Parabéns a 3º A, gañadores do concurso "Matemáticas na raia"

O grupo de 3º A do noso centro gañou o concurso "Matemáticas na Raia" organizado pola Ascoiación Galega do Profesorado de Matemáticas. Noraboa a todo o grupo e a súa profesora, Chus Goldar.

Listaxe de admitidos para 2015-2016

Faise pública a listaxe de alumnado admitido no IES As Bizocas para o curso 2015-2016, o detalle atópase no arquivo adxunto.

REORGANIZACIÓN DO TRANSPORTE ESCOLAR

Debido ao incremento de matrícula, foi necesaria una reestructuración das rutas de transporte escolar. O reparto de alumnado por autobuses, segundo a organización elaborada pola empresa de transporte, será o seguinte:

• Autobús 1: alumnado de A TOXA, CONFÍN e CORGO. Este autobús situaráse diante da porta do centro á saída, en primeiro lugar.
  • Autobús 2: alumnado de CAÍDOS E O ALUMNADO DE CORTIÑAS DE 4º DA ESO. Situaráse detrás do anterior.
  • Autobús 3: alumnado de ARDIA E ALUMNADO DE CORTIÑAS DE 1º, 2º E 3º DA ESO. Situaráse en último lugar, preto do colexio.
  • Autobús 4: alumnado da ruta de SAN VICENTE. Situaráse enfronte do instituto.

MOI IMPORTANTE: os autobuses van prácticamente completos, polo que o alumnado non poderá subir, ningún día da semana, nun autobús que non lle corresponda segundo a parada solicitada na matrícula.

Pregamos sexa comunicada ao centro calquera incidencia; no apartado "Impresos" poden atopar un modelo de reclamación para entregar na secretaría do centro.

Creación da ANPA do IES As Bizocas

Como xa se foi informando nas reunións e na Secretaría no momento da matrícula, para o curso próximo vaise poñer en marcha unha ANPA.

Se algúnha familia está interesada en formar parte dela, ou simplemente colaborar, e non se anotou na listaxe que hai na Secretaría, poden enviar un correo electrónico á dirección do centro (ies.asbizocas@edu.xunta.es), con asunto ANPA indicando o seu nome, número de teléfono e correo electrónico, para que así poidamos facer chegar os seus datos ás familias organizadoras.

Libros de texto para o curso 2014/2015

Faise pública a listaxe de LIBROS DE TEXTO para o próximo curso 2014/2015, como poden ver no arquivo adxunto.

Recordámoslles que para aquel alumnado que non repita curso (no 2014/2015) e con renda per cápita familiar igual ou inferior a 9.000 euros, poden solicitar unha AXUDA para a adquisición de libros de texto (cando fagan a matrícula). As novidades da convocatoria deste ano son: