Listaxe DEFINITIVA de alumnado admitido para o curso 2016/2017

Publícase a LISTAXE DEFINITIVA de alumnado admitido para o curso 2016/2017 procedente de centros non adscritos.

Lémbrase que o alumnado admitido deberá formalizar a matrícula para 1ª ESO no noso centro no prazo ordinario: do 27 de xuño ao 11 de xullo.

Listaxe PROVISIONAL de alumnado admitido para o curso 2016/2017

Publícase a LISTAXE PROVISIONAL de alumnado admitido para o curso 2016/2017 procedente de centros non adscritos.

Cambio do número de teléfono do centro

A Consellería de Educación está levando a cabo unha reestructuración no servizo telefónico dos centros educativos de toda Galicia, o que implica unha nova numeración.

A partires de hoxe os datos de contacto do IES As Bizocas son os seguintes:

- Número de teléfono: 886 151 420

CONVOCADAS VARIAS BOLSAS PARA ESTUDAR INGLÉS NO VERÁN

Convocáronse varias bolsas para estudar inglés no verán de 2016. Lémbraselle ao alumnado interesado en participar nalgunha delas que ten que solicitar unha certificación académica en secretaría.

Entrega de notas 2ª avaliación

Para equilibrar as xornadas lectivas da 2ª e 3ª avaliación, o claustro decidiu levar a cabo as xuntas de avaliación á volta de Semana Santa, polo que a entrega dos boletíns de notas será o venres 1 de abril.

PROCESO DE ADMISIÓN para o CURSO 2016/2017: presentación de solicitudes do 1 ao 29 de marzo.

O alumnado doutros centros educativos que desexen incorporarse ao IES As Bizocas no curso 2016-2017 terán que presentar aquí, do 1 ao 29 de marzo, a súa solicitude de admisión.

Escola de pais, mércores 18 de novembro.

O mércores 18 de novembro, ás 18.30 horas no IES As Bizocas terá lugar a terceira sesión da Escola de pais. Será impartida polo psicólogo Oscar Páramo, da Ascociación Avante de Portonovo.

As seguintes charlas serán cada 15 días, os mércores, a esta misma hora.