blogue decarmen.aquino

Visita do Ciclo Superior de Axencias e Xestión de Eventos ao Hotel Attica21 Coruña.

Os alumnos e alumnas do Ciclo Superior de Axencias de viaxes e Xestión de eventos visitaron onte as instalacións do Hotel Attica21 Coruña. Foron recibidos por un estupendo equipo profesional que lles explicou en profundidade o funcionamiento do departamento de eventos.

Excursión fin de curso en Primeiro da ESO

Un día de relax nas Fragas do Eume

Como peche a un ano de trocos e novas experiencias, qué mellor que unha aventura nas Fragas do Eume, onde disfrutamos das súas preciosas vistas e paisaxes cun paseo nos kaiaks, percorrendo algunhas das suas rutas e miradores. Unha experiencia para disfrutar todos. Vos invitamos a coñecer e disfrutar deste precioso paraxe.

(Texto e fotos: Carmen Aquino)

The Big Challenge 2013-14

En 1º de ESO a clasificación foi liderada por Marta Roibás, seguida por Lucía Granados e Juan José Queijeiro.

En 2º de ESO houbo empate entre as catro primeiras: Lucía Yáñez e a súa irmá Lara, Inés Villa e María Vales. Parabéns!

CONCERTOS DIDÁCTICOS

Programación dos Concertos Didácticos 2012-2013

Clicka na imaxe para vela mellor.