Xeografía e Historia

TIME TO MOVE

31 de outubro de 2022

TIME TO MOVE

Un grupo de alumnos de 1º de Bacharelato participaron nunha charla in- formativa ae varios obradoiros realizados por representantes do equipode Ingalicia co obxectivo de dar a coñecer aos nosos xóvenes as diferentes opcións de movilidade dentro do marco da Unión Europea, como volunrta- riado, intercambios académicos, prácticas no estranxeiro, etc.

As actividades TIME TO MOVE ofrecen a oportunidade de preparar proxec- tos e recibir orientacións sobre as oportunidades internacionais que lles interesen.

Para acceder as fotos da charla informativa pinchar aquí

Olimpiada de Xeografía

9 de marzoo de 2022

Olimpiada de Xeografía

ENFRONTAMENTO ENTRE CAMPESIÑ@ E GANDEIR@ DA MESTA

Na Unidade Didáctica 7, o alumnado de 2º da ESO estudou a economía castelá durante a Plena Idade Media e, dentro dela, a transhumancia das ovellas meiriñas organizada dúas veces ao ano polos gandeiros.

Consciente da importancia da gandaría para a economía do Reino de Castela, o rei Afonso X O Sabio creou en 1273 o Honrado Concejo de la Mesta, que defendía os intereses dos gandeiros e tiña como obxectivo evitar os conflitos entre agricultores e gandeiros, como os que escenifican os nosos estudantes nos seguintes vídeos.

A actividade está organizada pola profesora de Xeografía e Historia Paula Cadaveira López.

"De profesión: arqueólo@", proxecto seleccionado para o premio "#XenteQueFaiHistoria: Como ensinas Xeografía e Historia?"

A profesora de Xeografía e Historia deste Instituto, Paula Cadaveira López, presentou o proxecto elaborado co seu alumnado de 1º de ESO De profesión: arqueólog@ aos Premios #XenteQueFaiHistoria: Como ensinas Xeografía e Historia?, convocados pola Facultade de Historia da Universidade de Vigo.

O xurado seleccionou este proxecto para a fase final.

De profesión: arqueólog@

Durante os meses de febreiro e marzo os estudantes de 1º da ESO estiveron traballando na aula como verdadeiros arqueólogos e arqueólogas da Prehistoria coordinados pola súa profesora de Xeografía e Historia Paula Cadaveira. Para iso, nun primeiro momento, realizaron os seus propios xacementos e logo escavaron os dos seus compañeiros con ferramentas e técnicas específicas. Logo limparon, restauraron e analizaron as pezas que foron atopando para determinar a que período pertencían: Paleolítico, Neolítico ou Idade dos Metais.

Eduga ven de publicar un artigo sobre o noso instituto

Eduga, a revista galega do ensino, pubricou fai unhas datas un artigo firmado pola directora do noso centro, Mª Isabel Ruso de Lago. O artigo versa sobre a traxectoria do Instituto Eusebio da Guarda, emblemático para a cidade da Coruña por ser o primeiro, desde a súa fundación no último cuartel do século XIX ata o día de hoxe.

Velaiquí o enlace ao mesmo.