Erasmus-Programas Europeos.

Tel: +34 881960060 - 881960061

Fax: + 34 881960089

1.- Estructura do Departamento

Xefa de departamento: Irene Gil Ruíz (gilruiz@edu.xunta.gal)

Coordinadora de FCT:

Tatiana María García Barros

Titores:

Erea Couceiro Díaz  (ereacouceiro@edu.xunta.gal)

Felipe Santiago Gómez Taibo (felipegt@edu.xunta.gal)

Mª Esther López Carballo (mlcarballo@edu.xunta.gal)

Noelia Sánchez Sánchez (nsanchez@edu.xunta.gal)

2.- Oferta Educativa

O programa ERASMUS-FCT está destinado aos alumnos de Ciclos Formativos de Grao Superior. Desde os seguintes enlaces pódese acceder ao currículum de cada un dos ciclos:

-CS Guía, Información e Asistencia Turísticas

-CS Axencias de Viaxes e Xestión de Eventos

3.- Recoñecemento académido (ECTS)

Os dous ciclos teñen a consideración de ensinanzas superiores. O seu equivalente nas Institución de Educación Superiores en Europa (HEI's: High Education Institution) son os “One Tier Degrees” ou “Short Cycle Degrees”.

A estructura académica de cada ciclo está configurada por unha serie de módulos formativos. Cada un deles ten un recoñecemento automático dun número variable de créditos ECTS. A suma de todos os módulos obtén un resultado de 120 créditos ECTS.

O módulo de Formación en Centros de Traballo (FCT) ten un recoñecemento de 22 créditos ECTS, xa sexa levado a cabo no réxime ordinario en España como a través do programa ERASMUS-FCT en terceiros países.

Enlace á web do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte onde se informa dos suplementos Europass a los Títulos de FP (LOE)

4.- Criterios de Selección de Alumnos para participar no programa ERASMUS-FCT

Cada ano académico ábrese un período, entre setembro e novembro, para que os alumnos poidan presentar a súa solicitude de participación no programa ERASMUS-FCT. O proceso de selección lévase a cabo ao longo do primeiro trimestre, de setembro a decembro, entre os alumnos de segundo curso.

O Departamento de Programas Europeos ERASMUS-FCT realiza unha selección entre os participantes consonte aos seguintes criterios.

4.1.- Nivel do idioma de traballo no destino de prácticas.

Os alumnos deben amosar un nivel no idioma de traballo suficiente para poder desenvolver o seu periodo de FCT-ERASMUS de xeito satisfactorio. Faise especial fincapé nas habilidades de expresión e comprensión oral. Non amosar o nivel mínimo necesario é causa eliminatoria do proceso de selección.

O nivel de idioma é avaliado a través dunha entrevista persoal. Para as linguas inglesa e francesa tense tamén en conta a nota obtida no módulo profesional correspondente.

4.2.- Grao de motivación e implicación na participación no programa ERASMUS-FCT

O grao de motivación e implicación é avaliado a través dunha entrevista persoal. Son especialmente valorados aqueles alumnos que presentan un proxecto de FCT-ERASMUS acordado ou consolidado cunha empresa internacional.

4.3.- Grao de madurez amosado durante o primeiro curso.

Para avaliar o grao de madurez amosado durante o primeiro curso avalíase o informe personalizado da totalidade do equipo docente.

4.4.- Expediente académico. Non poderán participar no programa:

Alumnos/as que teñan módulos pendentes de primeiro curso.

Alumnos/as que perdesen o dereito a avaliación continua durante o primeiro trimestre.

Alumnos/as, con máis dun módulo suspenso na avaliación parcial do primeiro trimestre.