Debuxo

Converxencias Arte e Ciencia: Juan Gris

Acceso a todas as fotos no seguinte enlace

O alumnado de 2º e 4º de Expresión artística e de 1º de bacharelato de Debuxo artístico, visitamos e fixemos o taller da exposición Converxencias arte e ciencia: Juan Gris no Centro Sociocultural Ágora. Acompañaronos as profesoras Beatriz Sixto ( Departamento de Matemáticas)e Eva Vérez ( Departamento de Artes Plásticas).

Despois da presentación, fixemos o obradoiros e visitamos a exposición analizando a fondo desde a perspectiva da ciencia a obra de Juan Gris.

Graciñas a Ines Ben,  Manuel Díaz Regueriro e  as monitoras por facernos esta visita multidimensional!

Premios fotografía Xurxo Lobato 2023

Ángel González Casado, Enma Arango Branco e Leila García López alumnado do noso centro foron agasallados no 18º premio Xurxo Lobato de fotografía, correspondente ao corrente ano 2023. O xurado, nomeado para o efecto pola Xunta Directiva da Asociación de Amigos do Instituto Monelos, estivo integrado por Xosé Antón Fraga (Presidente), Xurxo Lobato, Marcos Sanchez, Lucía Patiño, Xosé Díaz e Xoán Antón Pérez-Lema (Secretario).

• Ángel González Casado do IES Eusebio da Guarda da Coruña: "UNHA SO"
  •  Enma Arango do IES Eusebio da Guarda  da Coruña :  “PORTA ABERTA A LUZ”
  • Leila García López. Título da foto: " DALLE A VOLTA”

Xurxo Lobato cos agasallados, o seu profesorado Eva Vérez e Oscar Rodríguez de Dios e a directora Isabel Ruso

ACCIÓN

Para acceder a todas as fotos pinchar no enlace

Onte o noso alumnado de 4ºESO de filosofía e Ed Plástica Visual e Audiovisual e o alumnado de Debuxo e Antropoloxía de 1º de bacharelato visitaron a exposición de Meissel organizada pola Fundación Marta Ortega, na nave do peirao de Batería do porto da Coruña.

Esta visita forma parte dun proxecto en colaboración co Grupo de Investigación Arte-Facto da Facultade de Ciencias da Educación da Universidade da Coruña que ten por obxectivo que o alumnado se familiarice coa linguaxe cinematográfica e aprenda a ler e interpretar a imaxe visual.

Levouse a cavo coa colaboración do profesorado do centro Lucía Sesto ,Oscar Rodriguez De Dios, Eva Vérez Cotelo e a artista audiovisual, Belén Montero.

Marysia, estudiante polaca no Eusebio

Marysia, estudante da Escola Torunska en Varsovia (Polonia), comezou a súa aventura no Eusebio. Nas próximas semanas Marysia será estudante de 3ºB na nosa escola. A viaxe de Marysia é posíbel grazas ao programa de Acreditación Erasmus +: viaxes individuais de estudantes.

Por suposto, esta viaxe é tamén o resultado da nosa amizade e cooperación entre as dúas escolas con quen o ano pasado tivemos un intercambio de estudantes.

Desexámoslle unha estancia marabilloso!!!

Na foto: primeiro encontro, Marysia e a súa nai, xunto cos inestimables profesores Eva e Sebastián, profesores coordinadores do proxecto.

Enlace a máis información:

https:m.facebook.com/story.php?story_fbid=860668745299656&id=100040696165957

Visita do alumnado á exposición "Converxencias, arte e ciencia Escher"

Grupos de 2º de bacharelato de Debuxo Técnico e Artístico (arriba)   Grupos de 2 da ESO (abaixo)

Visita do alumnado do centro á exposición "Converxencias, arte e ciencia Escher", organizada pola Institución Galega de Ciencia (IGACIENCIA) e o Servizo Municipal de Educación do Concello da Coruña, enmárcase dentro do proxecto que se vén desenvolvendo de actividades de difusión da ciencia e da cultura científica na sociedade, especialmente  para mostrar as sinerxías e vínculos entre a arte e a ciencia. Visita organizada polos departamentos de Matemáticas e Artes Plásticas.

Alumnado de Debuxo Artístico en Madrid

Do 1 ao 4 de decembro o alumnado de Debuxo Artístico estivo en Madrid acompañado polas súas profesoras Eva Vérez e Minia Prego.

Nas seguintes fotos están no museo do Prado.

Madrid 1 madrid 2

Our memes

Eiquí tedes unha mostra dos traballos realizados polo alumnado de Educación Plástica Visual e audiovisual coa profesora Eva Vérez. Tratase de  Memes para difundir na Internet  falando sobre o tema do ano,  o COVID-19.

Baixo o tema  “Ti podes dicir algo” podedes ver a creatividade do noso alumnado.

O Instituto Eusebio na VI edición de Carballo Interplay

Os alumnos de 4º de ESO e 1º de Bacharelato con Debuxo e Debuxo Artísitico participan na VI edición de Carballo Interplay, nunha actividade organizada polo Departamento de Artes Plásticas.

O artista Marco Moreira estivo cos alumnos de Plástica de 4º de ESO

Unha actividade organizada pola profesora de Artes Plásticas Eva Vérez.

Un alumno do Eusebio, premiado no V concurso de viñetas

A Concellería de Xustiza Social e Coidados do Concello de A Coruña ven de comunicar que o xurado da V Edición do concurso de Viñetas "Sen adiccións... un bo plan"  falloú como gañador da Categoria 2 a viñeta presentada por David Pérez Plaza, alumno do IES Eusebio da Guarda. Dase a circunstancia de que houbo 400 participantes nesta edición de Viñetas.

A entrega dos premios levarase a cabo no Concello, na Praza de María Pita o día 14 de decembro ás 11:00 horas.

Parabéns!

Actualización:

(Para ver as fotos fai clic)

Acto de entrega dos II Premios Picasso

Coa presencia do Excmo. Sr. Alcalde de A Coruña, hoxe se entregaron os premios do II Concurso de Dibujo Picasso Coruñés.

Coma xa contáramos, a nosa alumna Lucía Blanco Míguens acadou un dos premios, baixo a dirección do seu profesor de Educación Plástica, Sr. Raúl Trillo.

Parabéns aos premiados!