Históricos

Anotacións antigas

160 aniversario do primeiro instituto de A Coruña

Estudantes do Eusebio presentan na UDC os seus proxectos STEMbach

Pinchar na imaxe para acceder a toda a información publicada no Ideal Gallego

Novo videoclip de Brais Morán, ex alumno do centro

Para ouvir, dançar, difundir, espalhar, partilhar a esgalha

María del Portal Panisse, antiga alumna do Eusebio

A farmacéutica galega que trouxo a liberdade á muller.

Para acceder áo artigo publicado en prensa,  pinchar no seguinte enlace

Maria Panisse

II Maratón de Lectura Solidario

(fai clic para ver as fotos)

Tras o éxito da primeira edición, celebrada o curso pasado, onte 23 de febreiro celebramos o Maratón de Lectura no salón de actos. Desde primeira hora, moitos voluntarios, foran alumnos, ensinantes, amigos,... amosaron a súa vontade de manter a chama da nosa lingua acesa sen interrupcións ata as dez da noite. E non só iso. Unha urna serviu para recoller os donativos que serán entregados á Cociña Económica da nosa cidade. Pronto actualizaremos esta información para dicir canto se recolleu. Grazas a todos por participar!

Día da Biblioteca 2014

O venres 24 de outubro celebramos o Día da Biblioteca. Con tal motivo sorteamos un libro ("A viaxe de Gagarin" de Agustín Fernández Paz), sendo a gañadora a alumna de 1º da ESO, Cecilia González Prieto, a quen vemos na foto co libro na man, acompañada de compañeiros e varios membros do equipo da Biblioteca do Instituto. Atoparedes máis información no blog da Biblioteca, O Faro de Sophia, no apartado 'Conmemoracións' correspondente ao día 24 de outubro.

Xa está en marcha o concurso Gañapuntos 2014/15

A Biblioteca do Instituto, en colaboración co Club de Lectura, dá comezo un ano máis ao Concurso Gañapuntos de preguntas. Unha pregunta cada semana. Vas sumando puntos e ao final quen xunte máis puntos, recibe un premio. Como relembraredes, en maio do 2014 a gañadora levou a magnífica edición -agasallo da Fundación Barrié- dos contos da coruñesa Emilia Pardo Bazán. Entra cada martes no blog da Biblioteca do Instituto: O Faro de Sofía
Moita sorte e moitas ganas de mergullarte nos libros! Mellor aínda có baño das nove ondas!

Maratón de lectura

Estase a organizar un maratón de lectura para o vindeiro 24 de febreiro. Toda a comunidade educativa está invitada a participar como lector ou ben coma oínte. Aquí vos poñemos a nota pubricada.

Seguiremos informando.

Nadal 2013: Libros en francés

O departamento de Francés ven de recomendar estas lecturas. Son libros da editorial Vicens Vives publicados nunha colección chamada "Chat noir", adaptados para as súas edades. Xa sexan mercadas, prestadas ou regaladas, o importante é ler.

1º y 2º de ESO

• "Deux ans de vacances" de Jules Verne;
  • "Poursuite dans Paris" de Nicolas Gerrier.

3º y 4º de ESO

• "Le comte de Monte-Cristo"  de Alexandre Dumas;
  • "Le Tour du Monde en 80 jours" de Jules Verne;
  •  "Les trois mousquetaires" de Alexandre Dumas.

Bacharelato
  • "Notre dame de Paris" de Victor Hugo;
  • "Le mystère de la chambre jaune" de Gaston Leroux.

Visita do Club de Lectura a Real Academia Galega

Os Cazatesouros do noso Club de lectura visitan a biblioteca da Real Academia Galega. A bibliotecaria, Ana Menéndez, amósanos varias xoias bibliográficas. Entre elas a edición príncipe de Cantares Gallegos. Máis información proximamente no blog do club de lectura.

"En los Umbrales de la Ciencia", outro blog para os seguidores do "Eusebio"

Desde fai uns meses un grupiño de alumnos do instituto, algúns deles temporalmente noutro lado do Atlántico, escriben sobre ciencia, tecnoloxía e as súas vidas no blog "Los Umbrales de la Ciencia". Altamente recomendabel!

Proxecto Interdisciplinar 2011-12 e 2012-13

Velaiquí o tema desenvolvido no Proxecto Interdisciplinar 2011-12:

1. Halloween;
  2. Halloween vocabulary;
  3. Halloween Do's and Dont's;
  4. Presentation.

My Dream House (Unidade 2012/13)

Reunión do equipo de EusebioTV

O equipo de EusebioTV.

Resultado da campaña feita por EusebioTV:

A web de EusebioTV, cada día con máis visitas:

Campaña de Cáritas "Ráscate el bolsillo"

Un grupo de animadores/as, digna representación deste centro nun amplo abanico de tarefas e de actividades (animación á lectura, Eusebio TV,…), puxeron en marcha unha campaña solidaria cun spot publicitario en Eusebio TV,Ráscate el bolsillo”.

A campaña iba encamiñada ao recabamento de fondos e de roupa para os máis desfavorecidos.

O pasado 30 de xaneiro, tivo lugar un encontro con responsables de Cáritas Interparroquial da Coruña (Vicente Iglesias, Director e Rafael Pillado, Responsable do Voluntariado) co fin de entregar a recaudación e a roupa. Os responsables de Cáritas quixeron agradecer o esforzo e a laboura dos colaboradores/as nunha sociedade cada vez máis individualista, intentando transmitir unha escala de valores nun mundo no que a globalización vai a máis. Fixeron fincapé na problemática que leva a moita xente á rúa, á albergues e a facer uso de institucións benéfico-sociais, problemática que abrangue dende o económico ata o familiar e a exclusión social, nun contexto de crise que non deixe a ninguén indiferente.

Finalmente resaltaron a importancia destas tarefas de voluntariado e do noso centro por dar acollida a este tipo de iniciativas.

Eusebio TV

Moitos sabedes que no curso pasado, 2010, un grupo de alumnos crearon un blog chamado "Eusebio TV".

Eiquí o enlace a Eusebio TV, que seguro traerá moitas novas este curso.