A tecnoloxía con alegría: lanzamos os nosos minisatélites! Proxecto Cansat da Axencia Espacial Europea.

Lanzamos os nosos  minisatélites! Proxecto  Cansat da Axencia Espacial Europea.

O mércores 26 de xuño lanzáronse os nosos  minisatélites desde o aeródromo Rozas de Lugo.
Moitos nervios, moitas horas de traballo do alumnado de 1ºD de Tecnoloxía Industrial e moita emoción durante a retransmisión en directo.

O alumnado está actualmente traballando na recuperación de datos da súa caixa negra para analizar todo o ocorrido e elaborar un informe que se ten que entregar este domingo 30 de maio.

Estamos emocionados co gran traballo e implicación do alumnado que a parte de deseñar un satélite realizaron unha serie de actividades para involucrar aos seus compañeiros  en proxectos de Ciencia e Tecnoloxía, como por exemplo: retransmisión en directo para todo o Instituto, ( máis de 30 clases e 800 alumnos) contando o proxecto, unha obra de teatro espectacular no Teatro Colón, no Día da Ciencia na rúa e o deseño dun concurso innovador que os museos científicos e o concello da Coruña quere lanzar durante o próximo curso escolar.

A continuación podedes ver o vídeo do lanzamento a máis de 500 m de altura, realizado grazas ao  CAFi e á empresa  Aeromedia.