I CONCURSO DE BANDA DESEÑADA

Acceso ás fotos. Pinchar no enlace

O EDLG, en colaboración co grupo Iguais na diversidade, convocou no mes de maio o I CONCURSO DE BANDA DESEÑADA, dirixido ao alumnado de 1º ESO. Este tipo de tipoloxía textual e icónica foi materia de estudo na terceira avaliación neste nivel educativo, impartido polas profesoras de Lingua Galega e Literatura Carmen Edreira e Teresa Pastor Novo. Foi un traballo multidisciplinar, onde tamén colaborou o Departamento de Educación Plástica e Audiovisual, co seu profesor Carlos Montes Pedreira.

A temática estivo focalizada en diferentes historias, cuxo denominador común foi salientar o valor da diversidade. As obras, orixinais e inéditas, tiveron que recrear unha historia empregando os recursos visuais esenciais e específicos da linguaxe da banda deseñada. Outorgouse un único premio para dúas categorías: á creatividade e orixinalidade, e tamén á técnica. A valoración dos traballos presentados baseouse en criterios de creatividade, orixinalidade, forza visual e narrativa, calidade literaria e artística, e capacidade de suscitar una resposta entusiasta coa lectura dos mesmos. Así, resultaron gañadoras as alumnas Nuria Alonso Rodríguez (á creatividade e orixinalidade) e Lucía Borreguero Niederleytn ( á técnica), ambas de 1º ESO B, que recibiron un cheque agasallo de 20 euros, para gastar en El Corte Inglés, dado polo grupo Iguais na diversidade. As rapazas galardoadas recibiron os premios o pasado 6 de xuño, a mans da profesora de Matemáticas e membro do EDLG, Beatriz Sixto, e tamén levaron cadansúas tote bags con mensaxes dinamizadoras da lingua, premiadas na pasada Festa da Candeloria. Longa vida á banda deseñada, onde temos na nosa terra ilustres representantes!!!

Teresa Pastor Novo

(Coordinadora do EDLG)