AS CIDADES DE PICASSO

Para acceder a todos os traballos pinchar no enlace

O departamento de francés contou co alumnado da ESO para a realización dunha pequena exposición que conmemora o 50 aniversario do falecemento de Pablo Picasso. “Les villes picassiennes” fai un percorrido polos lugares máis significativos da súa vida : Málaga, A Coruña ( 1891-1895), Barcelona, Madrid, Horta de Sant Joan, París, a partir de 1900, en numerosas e longas estancias, e  o sur de Francia, onde viaxa desde 1910, para máis tarde instalarse e crear talleres en diferentes localidades, e onde se establecerá definitivamente ata a súa morte en Mougins en 1973. Para acompañar o mapa que sitúa todos estas cidades e as fichas informativas en francés e galego, alumnos e alumnas de todos os cursos da ESO debuxaron versións moi artísticas dalgúns cadros emblemáticos dos distintos períodos da extensa produción de Picasso.