Teatro nas aulas: comedias de situación (as célebres sitcom)

Cumprindo coa programación do terceiro trimestre, o alumnado de 1º ESO A e D, coordinados pola súa profesora de Lingua Galega e Literatura, Teresa Pastor Novo, estudou as características do xénero dramático, facendo na clase lecturas dramatizadas. Ademais disto, explicóuselle o que eran as sitcom (abreviatura de Situation Comedy) ou comedias de situación, cuxa orixe estaría nos anos 60 nos EE.UU.

Así pois, os alumnos e alumnas destes grupos desenvolveron a súa faceta cómica e creativa, ao teren que crear eles mesmos un texto teatral, distribuídos en grupos de tres ou catro. Para iso, puxeron en práctica o seu enxeño, humor e coñecementos adquiridos. Cómpre salientar que foron uns excelentes dramaturgos, ao inventar a trama, con anotacións incluídas, cunha acción autoconclusiva, baseada na broma verbal e a broma visual (gag). A única condición que debían respectar foi o espazo común, que se podía desenvolver nunha axencia de viaxes ou nunha inmobiliaria. E para completar o éxito desta actividade, representaron na aula as súas pezas, logo de ensaialas con moita profesionalidade.

Máis representacións:

Teresa Pastor Novo