DÍA DO LIBRO NA BIBLIOTECA DO IES P EUSEBIO DA GUARDA

Acceso a todas as fotos no ENLACE

Este curso participamos no programa Bibliotecas Solidarias, un proxecto de voluntariado no cal o alumnado participante se forma como axudante en labores de organización e dinamización da biblioteca escolar.

Desta maneira, Mara, Estela, Jhostin, Aurora, Gerrard e Noa de 4o ESO E levaron a cabo un labor de formación de usuarios no Día do Libro, o pasado 23 de abril. Aproveitando esta celebración, presentaron a nosa biblioteca, a súa organización, recursos e actividades ao alumnado de 4o ESO C. A actividade tivo unha primeira parte explicativa e unha segunda máis lúdica, pois mediante a resolución dun xogo de pistas, os equipos participantes debían localizar os libros solicitados na biblioteca.

A actividade foi algo máis difícil do que parecía nun principio, pero todos os equipos resolveron os enigmas e podemos dicir que este Día do Libro aprendemos a coñecer mellor a nosa biblioteca, ese universo de mundos por descubrir.

Dulce Fernández Graña