As Imaxes do Patrimonio 4

Baixo a coordinación do EDLG, dende o IES Plurilingüe Fontexería levamos varios cursos participando no certame  "As imaxes do Patrimonio", organizado pola asociación Ponte...nas ondas., grazas  á implicación de profesorado, alumnado e familias.

Desta volta, a actividade desenvolveuse durante o curso 21/22, co alumnado de 4º da ESO, baixo a supervisión do profesor X. Lois García Costa e co alumnado de 1º Bacharelato, supervisado pola profesora Xacinta Varela Martínez.

Esta 4ª publicación do EDLG coincide coa XXXIV Semana Cultural na que conmemoramos tamén os 40 anos do IES Plurilingüe Fontexería. Ademáis dos libriños impresos, que xa están expostos na Biblioteca do centro, deixamos aquí a ligazón para a edición dixital a modo de edilim. Agardamos que a lectura sexa agradable

story | by Dr. Radut