Día do Libro 24

Dende o equipo da biblioteca celebramos  o Día do Libro cunha visita ao Centro de Día de Muros, onde alumnas e profesoras do Fontexería leron para as persoas que alí se atopaban. As persoas maiores fixéronnos entrega dun agasallo para a biblioteca do Instituto.

Esta foi, sen dúbida, a actividade máis emocionante de todas as realizadas dende a biblioteca neste curso.

Encontro literario con Concha Blanco

Exposición Os Rostros de Nós

Estas semanas temos nova exposición na biblioteca. Aquí deixamos un collage de imaxes para quen non poda visitala presencialmente, ao que sempre vos animamos!

II Concurso de Lectura en Voz Alta

Pois xa temos o resultado da segunda edición do noso concurso. Logo das fases preliminares en cada grupo da ESO e da FP Básica, o alumnado finalista participou na fase final ante a comunidade educativa no transcurso da clausura da XXXV Semana Cultural.

Exposición 8 M na Biblioteca

Aquí deixamos unha selección de imaxes da Exposición montada polo equipo da Biblioteca na semana do 8M

A Biblioteca celebra o Día de Rosalía _rdc2024

Desta volta fixemos unha exposición de libros de Rosalía de Castro na Biblioteca do centro e as alumnas participantes no programa Bibliotecas Solidarias leron poemas na nova biblioteca do CEIP Ramón de Artaza, onde deixaron tamén un agasallo.

Programa Bibliotecas Escolares Solidarias

Primeira xuntanza do grupo de alumnas e profesoras que participan no programa Bibliotecas Escolares Solidarias. A actividade inicial foi a lectura da obra de teatro Eroski-Paraíso, de Chévere. Escollemos esta obra como punto de partida dun proxecto de traballo durante o curso, pola súa directa vinculación coa comarca muradá.

Exposición "Saíndo dos Andeis"

Exposición preparada polo equipo da Biblioteca do IES Plurilingüe Fontexería de Muros, para dar a coñecer os fondos da mesma. Desta volta, e para iniciar as "saídas dos andeis", a coordinadora, Mª José Lago, escolleu Italia coma punto de partida, xa que varias xeracións de mozos e mozas do instituto viaxaron alí nas súas excursións de fin de etapa.

Lecturas na biblioteca: "Contos de terror"

Visita á Biblioteca de Galicia

Alumnado de 1º a 4º da ESO do IES Plurilingüe Fontexería-Muros visitou este luns 29 de maio a Biblioteca de Galicia, no Gaiás, así coma a exposición "Un bosque cheo de libros", como agasallo á participación e colaboración coas actividades da Biblioteca do Centro durante este curso 22-23