PDC

ESPAZO DEPORTISTAS DESTACADOS IES FONTEXERÍA

ESPAZO DEPORTISTAS DESTACADOS DO IES FONTEXERÍA

MINIVOLEI 3X3 TOURNAMENT

A volta das pasadas navidades , concrétamente o 13 de Febreiro , iniciamos o torneo 3x3 de Voleibol no IES. Esta modalidade deportiva ten moita acollida tradicionalmente no IES. O torneo xerou bastante atracción , ata tal punto que eran 12 os equipos participantes. O alumnado de 1º e 2º de Bacharelato involucrouse nas labores de organización e arbitraxe do torneo, permitindo un gran desenvolvemento do mesmo.

A continuación amosamos o cartel publicitario do torneo, así como breve clip audiovisual da gran atracción que xerou.

FINDE CURSO COS FONTEXERÍA OLIMPIC GAMES _ 22-23

FONTEXERÍA OLIMPIC GAMES

O pasado mércores 21 de Xuño organizamos os Fontexería Olimpic Games. Consistiu nun torneo interclases con varias modalidades deportivas disputándose simultáneamente. Cada clase competiu nas tres disciplinas e organizouse para estratéxicamente poder disputar os partidos e sumar puntuación ó contador grupal do seu grupo-clase.

ACTIVIDADE EXTRAESCOLAR INICIACIÓN Ó BALONCESTO _ CURSO 22-23

INICIACIÓN O BALONCESTO _ CURSO 22-23

AUTOAVALIACIÓN FINAL DO PVAD 22-23

Trala reflexión e análise feita do Proxecto de Vida Activa e Deportiva neste curso 22-23 polo coordinador do plan e o equipo docente colaborador, como sinalamos anteriormente, establecemos un nivel moi alto de consecución dos obxectivos definidos. Esta valoración dende un plano xeral ven acadada por :

XOGANDO COA AUGA E O VENTO_ NAVEGACIÓN A VELA TRADICIONAL _ 2º ESO CURSO 22-23

NAVEGACIÓN A VELA TRADICIONAL EN CLUBE NÁUTICO O FREIXO _ ASOCIACIÓN TERRA DE OUTES

2º ESO _ CURSO 22-23

SURF EN AREA MAIOR _ 2º BACH _ CURSO 22-23

SURF EN AREA MAIOR CON ABEL LAGO _  2º DE BACHARELATO

TORNEO KINGS LEAGUE FONTEXERÍA 22-23

XORNADA MULTIDEPORTE 26 DE MAIO _ CURSO 22-23 _ 3º ESO

XORNADA MULTIDEPORTE 26 DE MAIO

IES FONTEXERÍA - IES AS INSUAS - IES TERRA DE SONEIRA

O pasado 26 de Maio desfrutamos dunha gran Xornada Multideporte, onde a diversión, compañeirismo , o deporte e saúde tiveron presenza.

EXCURSIÓN A ESTACIÓN DE MONTAÑA DE MANZANEDA _ 2º ESO _ 22-23

O pasado mes de Marzo do 14 ó 16 , acudimos a Estación de Montaña de Manzaneda co alumnado de 2º de ESO.