ESPAZO DEPORTISTAS DESTACADOS IES FONTEXERÍA

ESPAZO DEPORTISTAS DESTACADOS DO IES FONTEXERÍA

Neste curso 22-23 puxemos en marcha no IES un espazo onde dar visibilidade os deportistas destacados nas actividades deportivas organizadas e/ou coordinadas polo centro no seu PVAD. Amáis disto, este espazo tamén se extende a todos aqueles deportistas que co seus logros e fitos deportivos nas súas actividades extraescolares deben ser recoñecidos como exemplos de superación e esforzo. Incorporánse recortes de xornais , entrevistas, collage dos grupos participantes de forma destacada..,etc.

Sen dúbida, unha iniciativa que esperemos que teña continuidade ,e na que cada curso se incorporen novos deportistas, buscando así o fomento da práctica deportiva no centro e fora do mesmo.

Agradecemos de antemán o alumnado de 4º da Eso que elaborou en coordinación co departamento de Plástica Visual e Audiovisual o cartel ilustrativo da zona. Moitas grazas!!

story | by Dr. Radut