CAMBIOS CALENDARIO PENDENTES - NOVEMBRO 2012

Cambio de datas: as probas de pendentes do mércores 14 de novembro, pasan ao martes 20 de novembro, debido á convocatoria de folga xeral para ese día. Consultade o arquivo adxunto.

CALENDARIO EXAMES PENDENTES- NOVEMBRO 2012

Calendario das probas para materias pendentes correspondentes ao primeiro parcial (13, 14 e 15 de novembro de 2012).

IV Edición do Programa de Becas High School

A  Fundación Amancio Ortega e a Fundación Barrié convocan a IV Edición do Programa de Becas High School, dirixido a estudiantes de 4º de ESO nun centro académico de Galicia.

Plazo de inscrición: 5 de outubro de 2012 ás 12:00 horas ata o 19 de novembro de 2012 ás 20:00 horas

Máis información en www.becashighschool.org

CALENDARIO PROBAS EXTRAORDINARIAS SETEMBRO

Nos arquivos adxuntos podedes consultar as datas e horario dos exames de setembro, así como a información sobre a entrega de notas e a matrícula para o vindeiro curso.

CALENDARIO PENDENTES MAIO 2012

Novo calendario de pendentes de maio 2012. Ollo! Hai un cambio nas datas da ESO: os exames do mércores 2 de maio pasan ao mércores 9 de maio.

Perdonade as molestias.

Para consultar o calendario, abrir o arquivo adxunto.

CALENDARIO FIN DE CURSO 2º BAC - 2012

Para ver o calendario, abrir o arquivo adxunto.

PREMIO EXTRAORDINARIO ESO CURSO 2010-2011

MARÍA JOSÉ MAYO MANEIRO gañou o premio extraordinario de ESO ao esforzo e á superación persoal do curso 2010-2011

PREMIO EXTRAORDINARIO ESO CURSO 2010-2011

AULAS DA NATUREZA 2012

AXUDAS: Convócanse 1056 axudas para participar no programa “Aulas da Naturaza”

• OBXECTO: Favorecer o intercambio do alumnado de diferente procedencia, nivel socio económico e capacidade, contribuíndo desta maneira a consecución do máximo grado de inclusión e normalización nun contorno educativo non formal e en contacto directo coa natureza.

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2012

Contido da orde na que se regulan estas axudas e a información complementaria atoparase na páxina de internet: http://www.edu.xunta.es/axudasle