25N

Ao longo deste curso, realizamos diferentes actividades inscritas dentro do proxecto «Donas de si» en 1º e 2º da ESO nas materias de Lingua Castelá e Literatura e Lingua Galega e Literatura.

Neste sentido, con motivo do 25 de novembro (Día Internacional da Eliminación da Violencia de Xénero), traballamos en Lingua Galega (1º ESO) as orixes e o significado deste día. Así, o alumnado, por grupos, procurou información sobre as irmás Mirabal e, por tanto, sobre por qué se elixe esta data en repulsa da violencia de xénero. Tamén traballaron con datos e cifras e fixeron uns vídeos e uns carteis de reivindicación en memoria de todas as víctimas. Os carteis colgáronse polo centro e o vídeo foi proxectado na entrada, polo que todo o alumnado se puido achegar a uns datos quizais descoñecidos para eles e elas.

Docente: Noelia Barbeito García