Xeografía e Historia

Programación de Xeografía e Historia

PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS DO DEPARTAMENTO DE XEOGRAFÍA E HISTORIA CURSO 2023-2024

CURSO PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA
1º ESO Xeografía e Historia
2º ESO Xeografía e Historia
3º ESO Xeografía e Historia
4º ESO Xeografía e Historia
1º BAC Historia do Mundo Contemporáneo
2º BAC Historia da Arte
2º BAC Historia de España
2º BAC Xeografía

PLAN DE PENDENTES. DEPARTAMENTO XEOGRAFÍA E HISTORIA

PLAN PARA O SEGUEMENTO E RECUPERACIÓN DAS MATERIAS PENDENTES DO DEPARTAMENTO DE XEOGRAFÍA E HISTORIA. CURSO 2023-2024

Nesta entrada atoparedes información sobre o plan para o seguemento e a recuperación das materias pendentes adscritas ao departamento de Xeografía e Historia.

Homenaxe aos mártires de Sobredo

Como se ven facendo tradicionalmente, agás o ano anterior polas circunstancias da pandemia, o noso alumnado de 4º ESO realizou a homenaxe aos mártires de Sobredo, que se organiza dende os departamentos de Lingua Galega e Literatura e Xeografía e Historia. Pinchade na ligazón para ver as imaxes e vídeos do evento:

HOMENAXE AOS MÁRTIRES DE SOBREDO: FOTOGRAFÍAS E VÍDEOS

Fotos da saída por Tui do 31 de maio

Se pinchades na imaxe que figura a continuación, poderedes ver algunhas das fotos realizadas durante a saída didáctica por Tui, desenvolvida co alumnado de 4º ESO o pasado 31 de maio:

Fotos da saída por Tui do 3 de maio

Aquí tedes algunhas das fotos que se fixeron durante a tarde do 3 de maio, cando o alumnado de 3º ESO do noso centro realizou unha saída didáctica por Tui:

Saída cultural por Tui

AVISO: Esta actividade debe adiarse ao luns 3 de maio, e desenvolverase na mesma franxa horaria (de 16:30 a 18:10).

Departamento de Xeografía e Historia

DEPARTAMENTO DE XEOGRAFÍA E HISTORIA