Artes Plásticas

Retrato sonoro

IX CONCURSO DE CARICATURAS DO IES INDALECIO PÉREZ TIZÓN

Animádevos a participar nesta nova edición do concurso de caricaturas organizado polo IES Indalecio Pérez Tizón e aberto a todo o noso alumnado. Clica na imaxe para acceder ás basesO 13 de febreiro é o último día para entregar orixinais. Non deixedes pasar o prazo!

X CONCURSO DE CARICATURAS

Preme na imaxe para coñecer as bases do concurso e anímate a participar!

Concurso de caricaturas

Xa está convocada unha nova edición do concurso de caricaturas. Animádevos a participar!!

Concurso de pintura Acitui

Actividade de educación plástica

O taller de paisaxismo que se programara para o 21 decembro, e que tivo que adiarse polo mal tempo, por fin puido desenvolverse o pasado 22 de febreiro: o alumnado de 2º Bacharelato saiu ás rúas de Tui para realizar diferentes paisaxes da contorna da cidade. As fotos do evento pódense ver na seguinte ligazón:

Concurso de Caricaturas 2021

Na seguinte presentación tedes algúns dos traballos presentados a concurso este ano e veredes os gañadores de cada modalidade de participación:

Concurso "Mascarillas". Entroido 2021

Este ano convocamos un novo concurso: animámosvos a decorar as máscaras anticovid coma máscaras de entroido. Lede con atención as bases do concurso:

BASES

Concurso de caricaturas. Curso 2020 - 2021

Atención!! Velaquí están as bases do Concurso de caricaturas que tradicionalmente o departamento de Educación Plástica e Visual organiza no noso centro. Lede detidamente as bases e animádevos a participar!!:

BASES