PROXECTOS EUROPEOS

Estes son os nosos convenios Erasmus+ para este curso:

CONVENIO Nº 2014-1-ES01-KA102-002570 - ACCIÓN FORMATIVA SOBRE GESTIÓN ADMINISTRATIVA EN EUROPA.

CONVENIO Nº 2014-1-ES01-KA103-002749 - MOVILIDAD DE LAS PERSONAS POR MOTIVOS DE APRENDIZAJE (alumnado de ensinanza técnica superior – sistemas electrotécnicos).

CONVENIONº: KA102 2014-1-ES01-KA102-002180 “EUROPA.NEXT STATION: VOCATIONAL TRAINING NETWORK”. XUNTA DE GALICIA.

CARTA ERASMUS DE EDUCACIÓN TÉCNICA SUPERIOR

Carta Erasmus + IES MARÍA SARMIENTO & Política y principios en documentos adjuntos.

Erasmus Charter for Higher Education 2014-2020.

XORNADAS DE EMPRENDEMENTO E CREACIÓN DE EMPRESAS

O vindeiro día 10 de febreiro realizaremos unha xornada de emprendemento, coordinada pola profesora de administración de empresas, Yolanda Fernández López. Contaremos coas importantes ponencias dun técnico do IGAPE e dunha empresa local. Esta xornada formativa está dedicada ao alumnado de 4º de ESO e de 2º de Bacharelato por seren dous niveis de saídas a autros estudos.

PROXECTO EMPRESARIAL

Dentro do módulo de Proxecto Empresarial e creación de empresas dos nosos ciclos formativos, o alumnado de Ciclo Superior de Administración e Finanzas, acompañados pola profesora de administración de empresas Yolanda fernández López, visitaron a innovadora empresa local de conservas tradicionales Curricán situada no polígono de Xove.

CURRÍCULO BÁSICO DE ESO E BACHARELATO

Real Decreto 1105/2014, de 26 de diciembre, por el que se establece el currículo básico de la Educación Secundaria Obligatoria y del Bachillerato.