PROXECTOS EUROPEOS

Estes son os nosos convenios Erasmus+ para este curso:

CONVENIO Nº 2014-1-ES01-KA102-002570 - ACCIÓN FORMATIVA SOBRE GESTIÓN ADMINISTRATIVA EN EUROPA.

CONVENIO Nº 2014-1-ES01-KA103-002749 - MOVILIDAD DE LAS PERSONAS POR MOTIVOS DE APRENDIZAJE (alumnado de ensinanza técnica superior – sistemas electrotécnicos).

CONVENIONº: KA102 2014-1-ES01-KA102-002180 “EUROPA.NEXT STATION: VOCATIONAL TRAINING NETWORK”. XUNTA DE GALICIA.

CONVENIO para mobilidade de profesorado de automoción coa Asociación de Profesores de Automoción de Galicia (APAGA)

CARTA ERASMUS DE EDUCACIÓN TÉCNICA SUPERIOR

Carta Erasmus + IES MARÍA SARMIENTO & Política y principios en documentos adjuntos.

Erasmus Charter for Higher Education 2014-2020.

AUDITORÍA DE CALIDADE EDUCATIVA REALIZADA POR AENOR

Rematou a auditoría de AENOR para verificar o cumprimento da norma de calidade ISO 9001 coa que están certificadas todas as ensinanzas que se imparten no noso instituto. Despois de auditados todos os procesos deu como resultado que cumprimos cos requisitos desta norma de calidade internacional que busca o enfoque de calidade educativa que recibe o alumnado.

XORNADAS DE EMPRENDEMENTO E CREACIÓN DE EMPRESAS

O pasado día 10 de febreiro realizamos unha xornada de emprendemento, coordinada pola profesora de administración de empresas, Yolanda Fernández López. Contamos coas importantes ponencias dun técnico do IGAPE e dunha empresa local. Estes actos formativos permiten aumentar o coñecemento relacionado coas ensinanzas profesionais, como unha das múltiples saídas educativas do noso instituto.

COMPETENCIAS CLAVE

Orden EDC/65/2015, de 21 de enero, sobre COMPETENCIAS CLAVE y criterios de evaluación (BOE jueves 21 de enero de 2015). En arquivo anexo.