Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Mércores Abril 04, 2018 »
Mér

Charlas, obradoiros, debates, encontros con avós... Unha vez pechado o progama, publicarémolo.

Start: 04/04/2018 09:10

O mércores 4 de abril, o alumnado da ESO (1º e 2º fundamentalmente) terá unha carreira de orientación cos outros centros da comarca, no Parque da Cachada en Boiro.

Start: 04/04/2018 21:02

Despois de que o ciclo impartise unhas sesións de orientación na ESO, tocou chequearse a ver se se animaban a participar nunha carreira de orientación entre os institutos da zona. Mais de 400 orientadores/ras xuntánronse no parque da Cachada (Boiro), dos que case 50 eran alumnos/as do noso centro (sendo case a metade do noso grupo alumnAS de 1º ESO).

Os/as alumnos/as do ciclo acompañaron os/as rapaces/zas facendo tareas de técnico. Fixérono estupendamente!!

Por certo, conseguimos algunha medalla, noraboa a Lois, Valeria, Eloi e Nerea por eses resultados. Pero sobre todo noraboa a TODOS/AS por participar, por ser activos, por ter iniciativa, por esa boa actitude e por orientarvos!! Seguinte parada o Campionato Provincial de Orientación en Acea da Ma (Culleredo, A Coruña).

Se queredes ver todas as fotos pinchade aquí.