« Xoves Abril 12, 2018 »
Xov
Start: 12/04/2018

O departamento de Filososía organizou unha viaxe a Madrid para alumnado de 4º de ESO de Valores Éticos e Artes Escénicas. O programa é o seguinte:

Xoves 12 de abril:

Saída do Instituto ás 13, 30.

Saída da Estación de Santiago ás 15,12.

Chegada a Madrid ás 20, 20.

En Metro ao Hostal.

Paseo e cea nos arredores da Praza Maior.

Venres

Visitas turísticas: Gran Vía, Praza de Cibeles, Paseo do Prado, Neptuno, Parque do Retiro, Palacio de Oriente, Templo de Debod, Praza de España (Monumento a Cervantes), algún museo.

Asistencia ao musical La llamada.

Mercadillo, Roteiro polo Barrio das Letras.

Saída do tren a Santiago ás 18,50.

Chegada a Santiago  ás 12 da noite (volta para casa en autobús).

As mozas e os mozos de EPV e Debuxo Técnico e os seus profesores visitaron onte a Escola Politécnica Superior de Ferrol e Exponav, o Museo da Construción Naval. Foi unha xornada de orientación académica práctica e moi aproveitada na que, ademais, nos trataron moi ben!

O alumnado viu a pertinencia e aplicación de moitos dos contidos que traballan nas aulas no instituto, que aquí parecen máis próximos á realidade, ás necesidades da sociedade...

Parece que a saída axudou a decidir futuros estudos! Obxectivo cumprido!

Volveremos o curso que vén!