« Mércores Abril 11, 2018 »
Mér
Start: 11/04/2018 08:20

Acudiran ó Campionato Provincial Escolar de Orientación os/as alumnos/as clasificados/as na carreira de orientación de Boiro (4 abril). Este Campionato levarase a cabo en Acea da Ma (Culleredo).

O alumnado de  Educación Plastica e Visual  4º de ESO e  de 1º e 2º de Bacharelato de Debuxo Técnico e unha parte de Tecnoloxía de 2º de Bacharelato realizarán unha saída de Orientación Académica a Ferrol. Visitarán a Escola Politécnica Superior e o Museo Naval.

Saída do centro ás 08:20h e regreso previsto a media tarde.

Start: 11/04/2018 09:10

Xoves 11, de 9:10h a 10h, o alumnado de de 1º de ESO asistirá no salón de actos a unha charla do fotógrafo de Xurxo Rey, fotógrafo de National Geografic, sobre as ameazas que sofre a biodiversidade. Actividade do departamento de Bioloxía. No salón de actos.

Start: 11/04/2018 22:23

Alumnos/as da ESO participaron no Campionato Escolar Provincial de Orientación, que se celebrou en Culleredo (A Coruña) o mércores 11 de abril. O alumnado de Ciclo acompañoulles, desempeñando unha moi boa labor como técnicos/as.

Conseguimos os obxectivos marcados:

-Facer actividade física.

-Divertirse cunha actividade física no medio natural.

-Relacionarse con alumnos/as de outros centros.

-Orientarse a través dun mapa.

A maiores disto, conseguimos algunha medalla (noraboa a Eloi (3º) e Nerea (3º)), 12 alumnos/as clasificaronse para o Campionato Galego e gracias a participación de todos/as quedamos SUBCAMPIONS en ORIENTACIÓN por CENTROS.