Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Domingo Abril 15, 2018 »
Dom

O alumnado de Valores Éticos e Artes Escénicas de 4º de ESO viaxou a Madrid do 12 ao 14 de abril. Asistiron ao teatro e visitaron os principais puntos de interese cultural da cidade. A actividade foi organizada polo departamento de Filosofía. Da vila á gran cidade!

O alumnado da ESO dos clubs de lectura asistiu o venres ao Encontro de clubs de lectura do Salón do Libro Infantil e Xuvenil de Pontevedra. Esta actividade realízase por primeira vez no marco do Salón, que este ano leva por título Mulleres de conto. Réndese homenaxe ás mulleres da literatura infantil e xuvenil (personaxes, autoras, editoras, ilustradoras, profesoras, bibliotecarias...). México é o país convidado. Os mozos e mozas do club -máis mozas que mozos- leron este mes pasado a biografía ilustrada de Frida Kahlo de María Hesse editada por Lumen para ir "quecendo motores". Tamén libros das autoras presentes no certame: María Reimóndez, Eva Mejuto...

A xornada comezou cun concerto de Canela Cafuné, cunha forte carga de reflexión sobre a liberdade, o rol da muller e a diversidade. Logo seguiron encontros con María Reimóndez que charlou sobre Corredora, un obradoiro de poesía e grafiti con Fran Alonso, poesía con Tamara de Andrés, ilustración con Anxo Fariña e unha agradable conversa con Ledicia Costas

Xuntos pechamos a mañá cantando "Nin fadas nin princesas", de Ses!

Logo dun xantar "mexicano", disfrutamos da exposición de ilustradores e ilustradoras mexicanas que mostra o Museo Provincial! Ata tivemos tempo para ler algúns álbums ilustrados e visitar a exposición permanente de arte contemporánea e dos fondos de Castelao.

UNHA XORNADA BEN APROVEITADA!