« Mércores Abril 25, 2018 »
Mér

O alumnado de 4º de ESO asistiu esta mañá na Cidade da Cultura ao Congreso de Innovación na Formación Profesional, FP Innova Galicia 2018. Un foro no que expoñer innovación, emprendemento, formación e empresa. Un escaparate da Formación Profesional en Galicia. Puideron ver en directo os 30 proxectos de innovación en tecnoloxías punteiras; 17 proxectos empresariais de miniempresas dentro do Plan de Emprendemento do Sistema Educativo (Eduemprende); obradoiros sobre robótica, 3D, electrónica, fabricación de drons, madeira, artes gráficas, estética, hostalaría ou industrias alimentarias.

Unha boa forma de aproximarse á Formación Profesional.

A actividade foi organiazada polo departamento de Orientación, dentro do Plan de Acción Titorial dirixido á orientación académica do alumnado.