Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Week of Abril 16, 2018 »
LunMarMérXovVenSábDom
all day

No marco do Mes do Libro, o alumnado de 1º de ESO asistirá á representación de Leonardo e os fontaneiros a cargo da compañía Ubu Teatro. Trátase dunha proposta teatral e literaria que nace dunha colaboración coa Editorial Galaxia para homenaxear a María Vitoria Moreno, autora da obra e este ano galardoada no Día das Letras Galegas. A actividade enmárcase tamén na celebración do Mes do Libro.

Start: 16/04/2018 16:04

o marco do Mes do Libro, o alumnado de 1º de ESO asistiu esta mañá na Casa da Cultura á representación de Leonardo e os fontaneiros a cargo da compañía Ubu Teatro, obra que leron na materia de Lingua Galega.  A actividade foi promovida pola Editorial Galaxia, como homenaxe a María Vitoria Moreno, autora da obra e este ano galardoada no Día das Letras Galegas.

all day

De 16:20h a 18:00h, o alumando de 4º de ESO, 1º de Bacharelato e ciclo, nunha actividade do departamento de Educación Física, participará no Salón de actos na campaña divulgativa "Conquista os elementos", de sensiblilización e visualización do deporte feminino promovida pola Deputación da Coruña". Realizarase unha visualización e un debate cos ponentes.

all day

De 11:10h a 13:30h, obradoiro a cargo de FAPXG (Federación de Persoas Xordas de Galicia) sobre discapacidade auditiva e LSE. Ciclo.

all day

A volta do descanso da Semana Santa foi intensa. Agardábanos a Semana Cultural adicada á Comunicación. Onda ti! Onda nós! Obradoiros, charlas, conversas, debates, reflexións, accións, danza... Contar, escoitar, sentir, expresar! Aquí vos deixamos as imaxes Sorriso:

Semana Cultural Abril de 2018

More presentations from etikeles
all day

Alumnado de 2º de ESO Viaxe a Santiago TVG (ITI) e o Mercado de Abastos (Promoción de estilos de vida saudables). Toda a mañá.

all day

Este luns 16, tivemos pola tarde no salón de actos do instituto unha xornada de vibilización e posta en valor do deporte feminino. A actividade forma parte dun proxecto da Deputación da Coruña que reponde á campaña Conquista os elementos, consistente na celebración de videofórums en 18 comarcas de Galicia. O alumnado de 4º de ESO, 1º de Bacharelato e Ciclo, viu o documental Contra os elementos, que dá nome á campaña, e a continuación escoitamos a tres mulleres que son exemplo do esforzo, o traballo e o éxito deportivo na nosa comarca, dúas antigas alumnas e unha profesora. Nerea Carballo, tras unha longa traxectoria no fútbol feminino, é actualmente xogadora do Atlántida Matamá na Segunda División Nacional. Pilar Rodríguez Maneiro é unha das grandes promesas do taekwondo nacional. Alejandra Carro é profesora no ciclo de "Condución de actividades físicas no medio natural", integrante da selección galega de orientación e con éxitos a nivel galego e en España en orientación e MTB.

Son un exemplo a seguir para as mozas e os mozos. Exemplo dos valores que van parellos ao deporte.

Membros do Concello e Ánxela Franco como representate da Daputación, asisitiron ao acto.

all day

Esta mañá o alumnado de 2º de ESO visitou Santiago. Seguimos co tema da COMUNICACIÓN. Os de Investigación e Tratamento da Información asistiron a unha visita guiada na RTVG. Explicáronlles o seu funcionamento, coñeceron os platós e as salas de produción, mesmo puideron presenciar a emisión do programa Bos Días! Pinchade para ver o vídeo no Facebook da Sala Perseveira!

Ao mesmo tempo, os seus compañeiros e compañeiras de Promoción de Estilos de Vida Saudable, eran recibidos no Mercado de Abastos, onde lles contaron da relevancia que hoxe ten este mercado no ámbito social, económico e patrimonial. Logo realizaron actividades preparadas nesa materia e na de Lingua Galega. Investigaron sobre o léxico, procuraron alimentos para deseñar unha dieta saudable, calcularon calorías... Outra forma de comunicación, comprender o que nos ofrece o entorno e, ao tempo, asentar hábitos de vida sans e comprometidos cos produtos de noso.

Logo houbo tamén un tempiño para pasear polo casco antigo e achergarse a algúns dos puntos de interese máis destacados.