Curso 2013/14

Excursión a Santiago de Compostela

O mércores día 7 de maio o alumnado de 3º de ESO fixo unha visita a Santiago de Compostela que resultou moi instrutiva e interesante. O primeiro lugar visitado foi a Catedral,  desde as súas cubertas, o que, ademáis de ofrecer unha vista diferente da cidade, permite apreciar a súa arquitectura. A continuación coñeceron o Valedor do Pobo e o Parlamento de Galicia, incluíndo a asistencia a unha sesión parlamentaria.

Logo dunha breve parada para comer, seguiron para a visita da Cidade da Cultura de Galicia, onde puideron apreciar tanto a impresionante arquitectura como a exposición Auga Doce. Este intenso itinerario completouse, finalmente, coa visita aos xardíns do Pazo de Oca, un lugar onde os alumnos e alumnas, rodeados de fermosísima vexetación, puideron deleitarse na contemplación da natureza.

Clickando na imaxe podes acceder a algunhas fotos da actividade: