Vídeos do noso magosto e samáin

O pasado 28 e 29 de outubro celebramos no centro o Magosto e o Samaín. O xoves fomos ao campo de fútbol da Estivada, onde gozamos duns magníficos xogos organizados polo equipo de Dinamización para logo comer as riquísimas castañas que asamos coa axuda de Eduardo.

O venres o cole converteuse nunca casa do terror chea de vampiros, defuntos, pantasmas...foi xenial!

Deixamos uns vídeos para que vos acheguedes, un pouquiño, ao ben que o pasamos eses dous días Sorriso

Música da semana 09/11

Brenda Lee - The end of the world (1963)

La luna me sabe a poco - Marea (Remake) | Raquel Eugenio Cover

Bob Marley - One Love (Clip Officiel)

Edward Sharpe & The Magnetic Zeros - Home (Official Video)

DAKIDARRÍA "Terra" - Videoclip oficial

Raindrops Keep Falling on my Head

Visita de Susa Herrera

O pasado mércores tivemos a sorte de contar coa visita de Susa Herrera no noso centro. Veu co seu novo libro "Cabárceno, rugidos y canciones" e bailamos e cantamos ao son das súas preciosas cancións.

Moitas grazas Susa!

Os Novos Galiños de Belesar estrean novo disco

Os Novos Galiños de Belesar, capitaneados polo seu mestre Xaime acudieron o pasado luns a Escola de Son e Música de Vigo para gravar o seu primeiro cd, con temas inéditos.

Axudados de Marco, na percusión, Vera, Moisés, Andrea, Xaime, Santi, Pedro, Sandra e David sacaron maxia das gaitas e inerpretaron 6 pezas que poderemos escoitalas cando maqueten o traballo.

Despois a escola, convidounos a unha merendola e visita ao centro.

Grazas a Escola de Son e música de Vigo polo seu traballo e acollida, aos alumnos e mestres ...e por suposto a Xaime e os Novos Galiños de Belesar polo voso traballo.

Noraboa!!

AUDICIÓN ACTIVA

O venres pasado, cos nenos e nenas de 6º, traballamos a peza "Moita festa" de José Pacheco, interpretada por Carlos Nuñez.

Ao final da clase quixemos aportar a esta marabillosa composición, o noso gran de area e este foi o resultado.

Moi ben rapaces!

DITADO DE RITMO

Con este xogo podedes practicar ditados rítmicos moi sinxelos e ademáis... é moi divertido!!!

Inténtao pinchando sobre a imaxe:

A CLAVE DE SOL

Este enlace vai a axudarvos a escribir a clave de sol coas súas voltas e revoltas!

Ás veces, é complicado para algúns nenos, incluso de sexto!

Fai clic aquí

Curso 2012 / 2013

O curso xa está en marcha!

A miña intención é que esta sección sexa un lugar onde podades entretervos, aprender, compartir e disfrutar da MÚSICA

Mostrarémosvos algunhas das actividades que realizamos na clase e intentarei acercar aos meus alumnos sitios e actividades interesantes que irei enlazando para compartir coas tareas da aula. Poderedes explorar os sitios que vos propoño e aprender xogando!