ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR (novembro de 2022)

O pasado martes 8 de novembro constituíuse a Xunta Electoral que organizará e supervisará as eleccións ao Consello Escolar.

Compoñentes da Xunta Electoral:

-Óscar Riobó Dios (pai)

-Diego Blanco López (mestre)

-José Luis Ojea Veloso (director)

Durante o mes de novembro haberá eleccións ao Consello Escolar tanto no sector das nais e pais coma no sector do profesorado. Xa está exposto no taboleiro de anuncios do Centro o censo de pais e nais para quen desexe comprobalo. As reclamacións ao censo poderanse presentar ata o xoves 17 de de novembro.

O prazo de presentación de candidaturas vai do 11 ao 18 de novembro. Aqueles pais e nais que queiran presentarse deberán cubrir o impreso correspondente que poden solicitar na secretaría da escola ou descargalo da páxina web. Renovaranse dous pais/nais e dous mestres/as. É imprescindible a presenza de pais nais no Consello Escolar.

A xornada electoral será o martes 29 de novembro en horario de 8:45 a 9:15, de 13:40 a 14:10 e de 17:15 a 18:30

O luns 21 de novembro ás 9:00 horas realizaremos o sorteo para escoller os país ou nais que terán que estar na mesa electoral.

INFORMACIÓN XERAL

DATOS DO COLEXIO, HORARIOS, BOLETÍN INFORMATIVO, TRANSPORTE ESCOLAR, COMEDOR, LIBROS DE TEXTO, IMPRESOS E PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS.

DATOS DO COLEXIO:

ENDEREZO: ESTRADA DO CRUCEIRO, 75

CEDEIRA (REDONDELA)

36812 PONTEVEDRA

TELÉFONO: 886 110 671

CORREO ELECTRÓNICO: ceip.cedeira@edu.xunta.es

O horario do centro é de luns a venres de 9 a 14 horas.

HORARIO DE DIRECCIÓN, XEFATURA DE ESTUDOS E SECRETARÍA

Martes e xoves, de 9:00 a 9:50
Mércores e venres, de 13:10 a 14:00

XEFATURA DE ESTUDOS

Martes de 13:10 a 14:00

Xoves e venres, de 12:20 a 13:10

SECRETARÍA
Luns de 9:50 a 11:30
Martes, mércores e venres de 10:40 a 11:30

HORARIO DE ATENCIÓN ÁS FAMILIAS

Martes de 17:40 a 18:30 horas. A petición de cita debe facerse con anticipación para poder recabar toda a información precisa sobre o alumno/a, así como organizar as demais citas.

BOLETÍN INFORMATIVO PRINCIPIO DE CURSO

Pódese descargar aquí o boletín entregado na xuntanza de principio de curso.

TRANSPORTE ESCOLAR

Temos dúas liñas de transporte:

-unha percorre a ruta Eirapedriña – Fortóns - As Cardosas – Outide – Colexio.

-outra sae de Rande e ten varias paradas na Formiga e na Portela antes de chegar ó Colexio.

O transporte é realizado pola empresa Viajes Melytour.

COMEDOR ESCOLAR

O colexio conta co servizo de comedor escolar na modalidade de xestión indirecta pola Consellería de Cultura, Educación e O. U.

O Cátering "Alimentación Saludable Gallega é o que subministra os menús ao colexio.

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO

Pódese descargar facendo clic aquí.

DESCARGA DE IMPRESOS:

IMPRESOS DE ADMISIÓN