Actividades extraescolares

CURSO 2011-2012

As actividades extraescolares do presente curso son:

DÍA

ACTIVIDADE

Luns

Taller lúdico en inglés

Taller infantil

Patinaxe

Manualidades

16 a 18 h.

Mércores

Natación

16.15 a 17.15 h.

Xoves

Natación

Multideporte

16.15 a 17.15 h.

16 a 17 h.

Venres

Ballet

Cociña

16 a 17:30 h.

Apípolis trouxonos o mundo das abellas

Os días 7 e 8 de outubro tivemos unha actividade medioambiental interesantísima. Apípolis veu a falarnos das abellas. Aprendemos unha morea de cousas e descubrimos o  importante que son as abellas para o noso medio. Aquí tedes unha mostra desta fermosa actividade.

O CEIP DE CEDEIRA NA TVG

05/05/2017 09:32

O pasado martes 9 de maio, a canle autonómica de televisión de Galicia (TVG) emitiu un programa, sobre as 10:30 da noite, titulado “O MELLOR CHOCO DO MUNDO” no que se fixeron reportaxes de diversos lugares da provincia, e entre eles, Redondela, onde falaron de como capturaban os chocos e tamén fixeron unha reportaxe no CEIP de Cedeira, xa que a nosa mascota da Biblioteca tamén é un choco, “O Choco Tinteiro”. Estiveron falando co director Xosé Luis, con distintos mestres e mestras do centro e co alumnado. Explicáronlle como xurdiu a idea da nosa mascota e o que representa tanto para os mestres e mestras como para o alumnado. Podedes ver o referente ao noso cole a partir do minuto 42:41

CHARLA SEGURIDADE NA REDE

21/11/2016 10:00

O pasado 21 de novembro, acercouse ao colexio un inspector de policía, da comisaría de Vigo, experto en delictos informáticos para darnos unha charla aos alumnos de quinto e sexto sobre os perigos da internet. Nela falounos de moitos aspectos de internet nos que debiamos ter moito coidado. Tamén que é importante que nenos e nenas da nosa idade no accederamos a servicios que están pensados para máis maiores.

Démonos conta que hai nenos e nenas que utilizan aplicacións que están orientadas á xente maior e que iso pode ser moi perigoso.

Avisounos dos perigos de aplicacións coma o Whatsapp, Facebook, Instagram, determinados xogos en liña,... e outros que semellan sen importancia pero que teñen a súa amenaza.

DEPORTE ESCOLAR EN VILABOA

O luns 12 de maio o DEPORTE ESCOLAR celebrouse no CPI de Vilaboa. O alumnado de 6º e 5º participou, como é costume, nas especialidades de badmintong, voleibol, baloncesto, balonmán e futbito. Acadaron moi bos resultados, se ben os contrincantes non llo puxeron doado. É de destacar o grande esforzo e espírito de equipo que desenvolveron, así como a deportividade que mantiveron. A evolución dende as primeiras xornadas nas que participaron é salientable, por iso... NORABOA a todos e todas.