1º Ciclo

1º e 2º VISITAN BALAÍDOS

No mes de Decembro, os nenos e nenas de 1º e 2º de Primaria visitaron o museo do Real Club Celta de Vigo. Alí, fixeron un pequeno percorrido guiado e asombráronse cos moitos  trofeos gañados polo equipo. Tampouco faltaron as fotos en compañía da mascota do equipo.   Logo, tiveron a oportunidade de saír ao céspede do campo de Balaídos como auténticos xogadores e xogadoras.

Como broche final da saída, coñeceron as pistas de atletismo do Clube Celta onde puxeron en práctica o lanzamento de peso, o salto de lonxitude e tamén botaron unha carreira de 100 metros lisos. Vaia velocidade e canto desfrutaron!

O Día do Libro

Para conmemorar o Día do Libro, os alumnos e alumnas de 2º de EP contáronnos un conto ben bonito: "A gatiña Morriña", que está baseado no libro "El bosque animado" de Wenceslao Fernández Florez.

Os nenos tamén dan bos consellos para coidar o entorno

Este ano celébrase o Ano Internacional dos Bosques e os nosos nenos e nenas saben moi ben que é preciso coidalos, e tamén o aire, o mar, os ríos, e os entornos en xeral. Por iso propóñennos uns consellos que nos fan reflexionar a todos e todas.

1º A

1º B