Benvida

Vista do colexio

Benvidos/as á páxina web do CEIP de Cedeira (Redondela)

SAÍDA ALUMNADO DE QUINTO E SEXTO

24/04/2016 23:55
Atlantic/Bermuda

O pasado 8 de abril, o alumnado de 5º e 6º asistiu a un concerto didáctico no teatro Afundación, en Vigo. O concerto a cargo de Xoán Curiel e Charo Pita e o seu grupo Son+D2 fai un repaso ao seu libro-disco: Estamos no verán". Ao longo da actuación conta a historia duns amigos que, no verán, queren formar un grupo de música. Un espectáculo no que as nenas e os nenos cantaron, bailaron e improvisaron ao ritmo de diferentes estilos (rock, pop, jazz, blues, bossa nova...). Música en directo, danza e elementos teatrais ou de clown misturáronse para facilitaren unha aprendizaxe da cultura musical e a linguaxe creativa.

Pasámolo moi ben, comprobádeo coa seguinte reportaxe:

OBRADOIRO DE TÍTERES CON TANXARINA

18/04/2016 23:11
Atlantic/Bermuda

O mércores 9 de marzo viñéronnos visitar os compoñentes do colectivo Tanxarina para ensinarnos aos rapaces e rapazas de 5º e 6º como elaborar os nosos própios títeres de variña.
Os elementos que empregaron foron moi sinxelos:unha bola de poliespán,un anaco de tea,unha variña de pau,uns gomets e un pouco de lá.O resultado, espectacular!!

ENTROIDO 2016

18/04/2016 22:42
Atlantic/Bermuda

O pasado 5 de Febreiro tivo lugar o Entroido no colexio. Dentro do tema do proxecto anual, "CON TON e ARTE" , cada curso elaborou o seu disfraz. Tivemos aos pintores de Infantil, uns pequenos rapeiros de primeiro e segundo, unha estupenda banda de música formada polos nenos e nenas de terceiro e cuarto e aos de quinto e sexto que se disfrazaron de cadros famosos. Houbo o tradicional desfile pola parroquia e á volta, a queima do meco, que este ano tiña coma tema o IVE CULTURAL, e a Facenda Pública, que non deixou claro se somos todos ou non.

Para rematar, coma non, degustación masiva de doces tradicionais do entroido: filloas, ourellas, flores e demais fixeron as delicias de todos. Deixámosvos unha pequena reportaxe, esperamos a desfrutedes.

Visita do pintor redondelán M.M. Puhinger

16/04/2016 21:00
Atlantic/Bermuda

Hoxe visitounos  Marcos Míguez Puhinger, un pintor nado en Redondela pero que leva residindo en Vigo dende o ano 2000.

O alumnado de 4º, 5º e 6º de primaria estivo moi interesado coas explicacións do artista que respondeu a un montón de preguntas feitas polos rapaces.

Marcos pinta sobre todo con bolígrafo Bic de cor negra, pero tamén o fai con carbonciño e con pastel, pois a cor negra que consigue con esta técnica gústalle moito.

Os seus debuxos parecen fotografías porque quere reproducir a realidade tal como é.

Adiantounos que unha das súas próximas obras vai ser dun elemento arquitectónico popular, que está moi preto do colexio. Se solucionas esta adiviña terás unha boa pista:

Que cousa cousiña

corre, corre

e nunca chega á casiña?

FESTIVAL NADAL 2015

Deixámosvos un pequeno video que resume as actuacións musicais que se fixeron no Festival de Nadal. Agardamos que vos guste.

PRAZO DE ADMISIÓN PARA O NOVO ALUMNADO: 1 A 29 DE MARZO

Toda a información sobre o proceso de admisión atópase neste enlace.

Tamén facendo clic no icono situado no lateral dereito desta páxina.

DÍA MUNDIAL DA RADIO 2016

5.38 MB

Mañá día 13 de febreiro, celébrase o Día Mundial da Radio; no CEIP de Cedeira quixemos sumarnos a esta iniciativa aprobada pola UNESCO no ano 2011.

O noso programa enmárcase no proxecto que desenvolvemos no colexio ao longo deste curso: "Con ton e Arte". O alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria participa no mesmo co que investigaron sobre arquitectura popular: os canastros.

O programa emitirase por Radio Redondela o vindeiro luns entre as 12:30 e as 13 horas.

Tamén se pode escoitar facendo clic na imaxe.

Día da PAZ 2016

O pasado 29 de xaneiro celebramos o DÍA DA PAZ no colexio. Con tal motivo, cada neno elaborou unha mensaxe de paz e meteuna dentro dunha botella. Logo, cada clase, pendurou as súas nas árbores do patio. Coma remate cantamos e bailamos a canción de Juanes titulada: "Paz, paz,paz".

A petición de todos, tamén cantamos todo un clásico xa neste día no cole;  a composición feita  hai uns anos con esa letra tan nosa: "O TREN DE CEDEIRA".

A  paz comeza cun sorriso.

O magosto chegou ó CEIP CEDEIRA

O pasado 6 de novembro celebramos no cole o Magosto. Os nenos e nenas de sexto organizáronnos unhas estacións con xogos populares mentres agardabamos polas castañas. Xogamos ao pano, a encestar a castaña, un baile con castañas, á busqueda nunhas caixas das castañas agochadas no medio de serrín,... En fin pasámolo moi ben, e coma remate... unhas estupendas castañas asadas, ricas, ricas e con fundamento...