Benvida

Vista do colexio

Benvidos/as á páxina web do CEIP de Cedeira (Redondela)

LISTAXE DE PROVISIONAL DO NOVO ALUMNADO ADMITIDO

4º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Figueirido Outón, Paola

ANDAINA POLO RÍO XABRIÑA

O venres 11 de abril fixemos unha saída "Polo mundo adiante" para descubrir as cousas marabillosas que tamén temos preto de nós... esta vez foi ao entorno do río Xabriña. Pasamos un día moi completo e divertido no que: andamos pola beira do río coñecendo lugares estupendos e paradisíacos; comemos en todos/as xuntos/as nunha zona de muíños, que puxeron a andar para o noso desfrute e estivemos moi "motivados" para facelo andar e moer o millo; participamos en xogos moi divertidos; visitamos un lagar da  cera e un museo dese oficio onde observamos como se traballa este "ouro das abellas". Enfin, un día inesquecible. Queredes ver algunhas das mellores instantáneas? Pois aquí as tedes.

SEGUNDA XORNADA DE DEPORTE ESCOLAR

Nesta segunda xornada visitamos o CPI de Pazos de Borbén, onde competimos nas especialidades tradicionais de: badminton, voleibol, balonmán, baloncesto e futbito. Os resultados acadados deixáronnos un bo sabor de boca e moitas gañas de seguir participando. Ata o próximo encontro!

APRENDEMOS COUSAS DO POBO SAHARAUI

Os venres 21 e 28 de marzo recibimos a visita de dúas colaboradoras da organización Solidariedade Galega co Pobo Saharaui.

Contáronnos a súa experiencia como familias acolledoras de nenos/as saharauis, así como moitas  cousas referentes á vida cotiá dese pobo que vive desplazado no deserto do Sahara. Tamén nos facilitaron vestimenta e accesorios típicos, cos que dispuxemos unha exposición na entrada da planta baixa do colexio.

Ao rematar a charla fixemos un obradoiro de hena, un barro utilizado como tinte natural, co que as colaboradoras fixéronlle tatuaxes nas mans ao alumnado asistente.

Moitas grazas por facernos esta visita tan interesante.

DEPORTE ESCOLAR 2014

Outro ano máis imos ao deporte escolar... O alumnado de 6º e 5º de EP participaron nunha xornada de deporte, levada a cabo no Colexio Santiago Apostol de Soutomaior. Practicaron, con gran deportividade, badminton, boley, baloncesto, balonmán e futbito. Gañaron e perderon... pero o importante e que o pasaron ben e deron, todos e todas, o máis que puideron. Noraboa deportistas!

SOLICITUDES DE ADMISIÓN RECIBIDAS ATA O REMATE DO PRAZO

ADXUDICACIÓN DEFINITIVA DE PRAZAS:   30 DE ABRIL

PRAZO DE MATRÍCULA

No mes de xuño

(HAI QUE RECOLLER OS IMPRESOS NO COLEXIO E APORTAR A DOCUMENTACIÓN REQUERIDA)

ODAIKO NAS ESCOLAS

O alumnado do 3º Ciclo de EP asistiu a unha actuación musical levada a cabo polo grupo de percusión ODAIKO.

Nesta ocasión Odaiko adéntrase nunha aula calquera dunha escola para debuxar sons e sensacións cos diferentes materias que nos rodean. A contextualización desta historia acercaranos ao pasado máis lonxano, ese que nos amosa os inicios da humanidade, ata rematar no presente que ata hoxe coñecemos. Un percorrido musical desde o máis ancestral, “home de pedra”, ata o máis actual, “home moderno”.
Acompañados por un narrador en off, Odaiko proponnos una divertida escenificación en directo, chea de ritmos e sonoridades da percusión moderna, onde a imaxinación, a creatividade e a curiosidade polas distintas manifestacións artísticas, son os puntos clave.
“A riqueza dos nosos alumnos está na imaxinación e na comprensión que eles mesmos desenvolven”. Odaiko Percussion Group.

8 de marzo: Día da Muller Traballadora

O 8 de marzo de 1977, a ONU declarou “O Día Internacional das Mulleres Traballadoras”, recordando outro 8 de marzo, neste caso de 1908, cando en Nueva York, un grupo de

mulleres traballadoras, costureiras industriais, declaráronse en folga para protestar polas súas condicións laboráis, pedindo un aumento dos salarios, unha redución da xornada laboral e o fin do traballo infantil.

Durante aquela folga pacífica, na que as mulleres levaban ceñidas ao corpo as teas de cor lila coas que traballaban, 125 mulleres morreron queimadas nun incendio na propia fábrica:

Cotton Textile Factory, provocada polos seus propios donos.

Preme neste enlace e aprenderás cousas interesantes.

O COLEXIO DE CEDEIRA VAI POLO MUNDO ADIANTE... DE ENTROIDADA

Malia o tempo meteorolóxico, todos xuntos saímos celebrar o Entroido. Con humor e gañas de pasalo ben, disfrazámonos e fomos de ruada pola parroquia. Houbo moitos disfraces e moi bonitos e ata algúns pais e algunhas nais se animáron a acompañarnos, disfrazados tamén. Todo transcorreu nun ambiente de festa e ata a choiva  nos respetou. Ao remate da queima do Meco degustamos os postres típicos que as familias tiveron a amabilidade de preparar.

Moitas grazas a todos e a todas polo traballo feito. O ano que vén volveremos... malia o tempo.

E se queres ver os mellores momentos en vídeo, preme no enlace seguinte   ENTROIDO NO CEIP DE CEDEIRA