Benvida

Vista do colexio

Benvidos/as á páxina web do CEIP de Cedeira (Redondela)

LISTAXES DEFINITIVAS DO NOVO ALUMNADO ADMITIDO

4º DE ED. INFANTIL 2015-2016

ALUMNO/A

ÁLVAREZ AMOEDO, JOSÉ DAVID

BASTOS GONZÁLEZ, LARA

BOULLOSA ZUBIAURRE, EVA

CABALEIRO VÁZQUEZ, TELMO

DACOSTA OTERO, MARTINA

FERNÁNDEZ DOMÍNGUEZ, DANIELA

FREAZA CAMIÑA, VÍCTOR

GESTEIRA ÁLVAREZ, BRAN

JASO OTERO, ALEXANDRE

LAGO VILAS, YAGO

MÉNDEZ MEJUTO, EVA

MIGUELES ALONSO, INÉS

PÉREZ ALONSO, CLARA

PÉREZ CABALEIRO, JULIA

QUEIMALIÑOS ESTÉVEZ, RITA

QUINTANA FERNÁNDEZ, DANIEL

A matrícula terá lugar no mes de xuño. Uns días antes poden pasar polo colexio para retirar os impresos e a listaxe de documentación a aportar. Tamén poderá descargarse dende esta páxina web.

ATLETISMO EN PONTEVEDRA E SOUTOMAIOR

Neste mes de abril participamos nun día de promoción do atletismo que se celebrou en Pontevedra. Foi dirixido ao alumnado de 5º. Tamén celebramos unha nova xornada do Deporte Escolar, neste caso co alumnado de 6º, en Soutomaior. No mes de maio teremos unha nova actividade de atletismo, neste caso para os rapaces/as de 4º de Educación Primaria.

22 de marzo: Día Mundial da Auga

Celebramos o 22 de marzo o Día Mundial da Auga e decidimos facer unha reportaxe sobre o Ciclo da Auga na parroquia de Cedeira. Contamos coa colaboración dos representantes da Comunidade de Augas da parroquia, que é a que se encarga de que a auga dos manaciais chegue ata o colexio e as casas. A reportaxe foi realizada polo alumnado de 5º e 6º que se converteron en presentadores, reporteiros e técnicos de gravación.

Estamos contentos co resultado e por iso animámosvos a que o vexades.

O ciclo da auga en Cedeira, 22 de marzo de 2015 from CEIP de Cedeira (Redondela) on Vimeo.

Vídeo-reportaxe realizada integramente polo alumnado do obradoiro de imaxe e alumnado de 5º e 6º curso de primaria do colexio público de Cedeira (Redondela) co gallo da celebración do Día Mundial da Auga, o 22 de marzo de 2015.

Ademais tamén convocamos un concurso de debuxos e lemas para conmemorar este día; a participación foi moi numerosa e a continuación tedes unha mostra dos resultados e dos traballos gañadores.

LISTAXE DAS SOLICITUDES DE ADMISIÓN RECIBIDAS

Una vez rematado o prazo de admisión, publicamos a listaxe de solicitudes recibidas.

SOLICITUDES DE ADMISIÓN RECIBIDAS PARA 4º DE ED. INFANTIL

ALUMNO/A

ÁLVAREZ AMOEDO, JOSÉ DAVID

BASTOS GONZÁLEZ, LARA

BOULLOSA ZUBIAURRE, EVA

CABALEIRO VÁZQUEZ, TELMO

DACOSTA OTERO, MARTINA

FERNÁNDEZ DOMÍNGUEZ, DANIELA

FREAZA CAMIÑA, VÍCTOR

GARCÍA PAZOS, UXÍA

GESTEIRA ÁLVAREZ, BRAN

JASO OTERO, ALEXANDRE

LAGO VILAS, YAGO

MÉNDEZ MEJUTO, EVA

MIGUELES ALONSO, INÉS

PÉREZ ALONSO, CLARA

PÉREZ CABALEIRO, JULIA

QUEIMALIÑOS ESTÉVEZ, RITA

QUINTANA FERNÁNDEZ, DANIEL

Publicación das listaxes provisionais de alumnado admitido e non admitido:                                                                         14 de abril.

Publicación das listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido:                                                                             21 de abril.

Formalización da matrícula en Educación Infantil e Primaria: mes de xuño.

CONDICIÓNS PARA A ASUNCIÓN DA XESTIÓN DO COMEDOR POR PARTE DA CONSELLERÍA

Para que toda a Comunidade Educativa estea perfectamente informada, pódense descargar facendo clic aquí as condicións que ofrece a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria para asumir a xestión do comedor escolar.

ENTROIDO 2015

Como todos os anos, celebramos o Entroido no colexio. Ao fío do proxecto anual do colexio, Mercadeando, organizamos un mercado no patio.

Tras un pequeno desfile pola pista e as actuacións, queimamos o Meco e comimos os postres aportados polas familias do alumnado.

Podedes ver aquí unha selección das fotografías desta celebración.

LEMBRANDO A ROSALÍA DE CASTRO

6.21 MB

No cole lembramos a Rosalía compoñendo entre todas as aulas un mural con estrofas do poema "Campanas de Bastabales". O alumnado de sexto recitouno pola radio (podedes escoitalo facendo clic aquí).

DÍA MUNDIAL DA RADIO

6.99 MB

Hoxé é o Día Mundial da Radio. No CEIP de Cedeira fixemos un pequeno programa lembrando esta importante data.

Podedes descargalo facendo clic aquí ou na imaxe.

O CEIP DE CEDEIRA APOIA A INSCRICIÓN NA LISTA DA UNESCO DO PATRIMONIO INMATERIAL GALEGO-PORTUGUÉS

2.22 MB

Presentámosvos esta cuña gravada polo alumnado de 1º de Educación Primaria na que se apoia a inscrición na Lista Representativa da UNESCO do Patrimonio Inmaterial Galego-Portugués. Facede clic aquí ou na imaxe para escoitala.

Máis información: http://patrimoniodefuturo.webs.uvigo.es/a-candidatura