Benvida

Vista do colexio

Benvidos/as á páxina web do CEIP de Cedeira (Redondela)

LISTAXE DAS SOLICITUDES DE ADMISIÓN RECIBIDAS

Una vez rematado o prazo de admisión, publicamos a listaxe de solicitudes recibidas.

SOLICITUDES DE ADMISIÓN RECIBIDAS PARA 4º DE ED. INFANTIL

ALUMNO/A

ÁLVAREZ AMOEDO, JOSÉ DAVID

BASTOS GONZÁLEZ, LARA

BOULLOSA ZUBIAURRE, EVA

CABALEIRO VÁZQUEZ, TELMO

DACOSTA OTERO, MARTINA

FERNÁNDEZ DOMÍNGUEZ, DANIELA

FREAZA CAMIÑA, VÍCTOR

GARCÍA PAZOS, UXÍA

GESTEIRA ÁLVAREZ, BRAN

JASO OTERO, ALEXANDRE

LAGO VILAS, YAGO

MÉNDEZ MEJUTO, EVA

MIGUELES ALONSO, INÉS

PÉREZ ALONSO, CLARA

PÉREZ CABALEIRO, JULIA

QUEIMALIÑOS ESTÉVEZ, RITA

QUINTANA FERNÁNDEZ, DANIEL

Publicación das listaxes provisionais de alumnado admitido e non admitido:                                                                         14 de abril.

Publicación das listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido:                                                                             21 de abril.

Formalización da matrícula en Educación Infantil e Primaria: mes de xuño.

CONDICIÓNS PARA A ASUNCIÓN DA XESTIÓN DO COMEDOR POR PARTE DA CONSELLERÍA

Para que toda a Comunidade Educativa estea perfectamente informada, pódense descargar facendo clic aquí as condicións que ofrece a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria para asumir a xestión do comedor escolar.

ENTROIDO 2015

Como todos os anos, celebramos o Entroido no colexio. Ao fío do proxecto anual do colexio, Mercadeando, organizamos un mercado no patio.

Tras un pequeno desfile pola pista e as actuacións, queimamos o Meco e comimos os postres aportados polas familias do alumnado.

Podedes ver aquí unha selección das fotografías desta celebración.

LEMBRANDO A ROSALÍA DE CASTRO

6.21 MB

No cole lembramos a Rosalía compoñendo entre todas as aulas un mural con estrofas do poema "Campanas de Bastabales". O alumnado de sexto recitouno pola radio (podedes escoitalo facendo clic aquí).

DÍA MUNDIAL DA RADIO

6.99 MB

Hoxé é o Día Mundial da Radio. No CEIP de Cedeira fixemos un pequeno programa lembrando esta importante data.

Podedes descargalo facendo clic aquí ou na imaxe.

O CEIP DE CEDEIRA APOIA A INSCRICIÓN NA LISTA DA UNESCO DO PATRIMONIO INMATERIAL GALEGO-PORTUGUÉS

2.22 MB

Presentámosvos esta cuña gravada polo alumnado de 1º de Educación Primaria na que se apoia a inscrición na Lista Representativa da UNESCO do Patrimonio Inmaterial Galego-Portugués. Facede clic aquí ou na imaxe para escoitala.

Máis información: http://patrimoniodefuturo.webs.uvigo.es/a-candidatura

VÍDEO DA FESTA DE NADAL

Festival de Natal 2014 from CEIP de Cedeira (Redondela) on Vimeo.

Vïdeo do festival de Natal do CEIP de Cedeira celebrado o 19 de decembro de 2014 no Centro Cultural da parroquia.

NÚMERO PREMIADO NO SORTEO DA TABLET

NÚMERO PREMIADO NO SORTEO DA TABLET:  1590

(VENDIDO POR SERGIO de 6ºcurso).

A persoa que posea o boleto premiado ten de prazo ata o día 13 de febreiro para recoller a súa tablet. Noraboa!

ACTO DE ENTREGA DO PREMIO PONTE NAS ONDAS AO MELLOR PROGRAMA COLABORATIVO

Celebrouse en Vigo o acto de entrega dos premios PONTE NAS ONDAS. Tal e como se informou no mes de xuño, o noso colexio obtivo o de "Mellor programa colaborativo". Na imaxe podemos ver un momento do acto.

Noraboa a todos/as e grazas pola participación da comunidade educativa.

Para ver máis fotos podedes facer clic aquí.

Máis información no facebook de Ponte nas ondas.