Benvida

Vista do colexio

Benvidos/as á páxina web do CEIP de Cedeira (Redondela)

SEGUNDA XORNADA DE DEPORTE ESCOLAR

Nesta segunda xornada visitamos o CPI de Pazos de Borbén, onde competimos nas especialidades tradicionais de: badminton, voleibol, balonmán, baloncesto e futbito. Os resultados acadados deixáronnos un bo sabor de boca e moitas gañas de seguir participando. Ata o próximo encontro!

APRENDEMOS COUSAS DO POBO SAHARAUI

Os venres 21 e 28 de marzo recibimos a visita de dúas colaboradoras da organización Solidariedade Galega co Pobo Saharaui.

Contáronnos a súa experiencia como familias acolledoras de nenos/as saharauis, así como moitas  cousas referentes á vida cotiá dese pobo que vive desplazado no deserto do Sahara. Tamén nos facilitaron vestimenta e accesorios típicos, cos que dispuxemos unha exposición na entrada da planta baixa do colexio.

Ao rematar a charla fixemos un obradoiro de hena, un barro utilizado como tinte natural, co que as colaboradoras fixéronlle tatuaxes nas mans ao alumnado asistente.

Moitas grazas por facernos esta visita tan interesante.

DEPORTE ESCOLAR 2014

Outro ano máis imos ao deporte escolar... O alumnado de 6º e 5º de EP participaron nunha xornada de deporte, levada a cabo no Colexio Santiago Apostol de Soutomaior. Practicaron, con gran deportividade, badminton, boley, baloncesto, balonmán e futbito. Gañaron e perderon... pero o importante e que o pasaron ben e deron, todos e todas, o máis que puideron. Noraboa deportistas!

SOLICITUDES DE ADMISIÓN RECIBIDAS ATA O REMATE DO PRAZO

ADXUDICACIÓN DEFINITIVA DE PRAZAS:   30 DE ABRIL

PRAZO DE MATRÍCULA

No mes de xuño

(HAI QUE RECOLLER OS IMPRESOS NO COLEXIO E APORTAR A DOCUMENTACIÓN REQUERIDA)

ODAIKO NAS ESCOLAS

O alumnado do 3º Ciclo de EP asistiu a unha actuación musical levada a cabo polo grupo de percusión ODAIKO.

Nesta ocasión Odaiko adéntrase nunha aula calquera dunha escola para debuxar sons e sensacións cos diferentes materias que nos rodean. A contextualización desta historia acercaranos ao pasado máis lonxano, ese que nos amosa os inicios da humanidade, ata rematar no presente que ata hoxe coñecemos. Un percorrido musical desde o máis ancestral, “home de pedra”, ata o máis actual, “home moderno”.
Acompañados por un narrador en off, Odaiko proponnos una divertida escenificación en directo, chea de ritmos e sonoridades da percusión moderna, onde a imaxinación, a creatividade e a curiosidade polas distintas manifestacións artísticas, son os puntos clave.
“A riqueza dos nosos alumnos está na imaxinación e na comprensión que eles mesmos desenvolven”. Odaiko Percussion Group.

8 de marzo: Día da Muller Traballadora

O 8 de marzo de 1977, a ONU declarou “O Día Internacional das Mulleres Traballadoras”, recordando outro 8 de marzo, neste caso de 1908, cando en Nueva York, un grupo de

mulleres traballadoras, costureiras industriais, declaráronse en folga para protestar polas súas condicións laboráis, pedindo un aumento dos salarios, unha redución da xornada laboral e o fin do traballo infantil.

Durante aquela folga pacífica, na que as mulleres levaban ceñidas ao corpo as teas de cor lila coas que traballaban, 125 mulleres morreron queimadas nun incendio na propia fábrica:

Cotton Textile Factory, provocada polos seus propios donos.

Preme neste enlace e aprenderás cousas interesantes.

O COLEXIO DE CEDEIRA VAI POLO MUNDO ADIANTE... DE ENTROIDADA

Malia o tempo meteorolóxico, todos xuntos saímos celebrar o Entroido. Con humor e gañas de pasalo ben, disfrazámonos e fomos de ruada pola parroquia. Houbo moitos disfraces e moi bonitos e ata algúns pais e algunhas nais se animáron a acompañarnos, disfrazados tamén. Todo transcorreu nun ambiente de festa e ata a choiva  nos respetou. Ao remate da queima do Meco degustamos os postres típicos que as familias tiveron a amabilidade de preparar.

Moitas grazas a todos e a todas polo traballo feito. O ano que vén volveremos... malia o tempo.

E se queres ver os mellores momentos en vídeo, preme no enlace seguinte   ENTROIDO NO CEIP DE CEDEIRA

ADMISIÓN DO NOVO ALUMNADO

Ábrese o prazo para a admisión do novo alumnado. Ata o día 20 de marzo é posible entregar os impresos de admisión. Estes pódense solicitar no colexio ou descargar da páxina da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria que inclúe, ademais, a normativa de todo o proceso.

Xunto ao anexo II (que hai que presentar no colexio completamente cuberto) é precisa a Fotocopia do DNI do neno/a ou Fotocopia do Libro de Familia da páxina na que éste apareza. No caso de proceder doutro centro educativo deben xuntar un certificado do mesmo no que consten os estudos que está realizando.

O día 11 de marzo ás 17.30 horas haberá unha Xornada de Portas Abertas na que as familias interesadas poden coñecer as instalacións e preguntar as cuestións que desexen sobre o proceso de admisión.

ACCESO Á PÁXINA WEB DA CONSELLERÍA

COCIÑA DO MUNDO

Como imos "polo mundo adiante" buscando tesouros, sitios raros, curiosos, tradicións interesantes, anécdotas curiosas, etc, pois tamén atopamos gastronomía propia nos países que visitamos.
Así coñecemos o SUSHI, típico de Xapón, e tamén os LAMINGTON de Australia. E como somos moi atrevidos, pois decidimos preparalos. Mirade que boa pinta teñen.