Benvida

Vista do colexio

Benvidos/as á páxina web do CEIP de Cedeira (Redondela)

CONDICIÓNS PARA A ASUNCIÓN DA XESTIÓN DO COMEDOR POR PARTE DA CONSELLERÍA

Para que toda a Comunidade Educativa estea perfectamente informada, pódense descargar facendo clic aquí as condicións que ofrece a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria para asumir a xestión do comedor escolar.

ENTROIDO 2015

Como todos os anos, celebramos o Entroido no colexio. Ao fío do proxecto anual do colexio, Mercadeando, organizamos un mercado no patio.

Tras un pequeno desfile pola pista e as actuacións, queimamos o Meco e comimos os postres aportados polas familias do alumnado.

Podedes ver aquí unha selección das fotografías desta celebración.

LEMBRANDO A ROSALÍA DE CASTRO

6.21 MB

No cole lembramos a Rosalía compoñendo entre todas as aulas un mural con estrofas do poema "Campanas de Bastabales". O alumnado de sexto recitouno pola radio (podedes escoitalo facendo clic aquí).

DÍA MUNDIAL DA RADIO

6.99 MB

Hoxé é o Día Mundial da Radio. No CEIP de Cedeira fixemos un pequeno programa lembrando esta importante data.

Podedes descargalo facendo clic aquí ou na imaxe.

O CEIP DE CEDEIRA APOIA A INSCRICIÓN NA LISTA DA UNESCO DO PATRIMONIO INMATERIAL GALEGO-PORTUGUÉS

2.22 MB

Presentámosvos esta cuña gravada polo alumnado de 1º de Educación Primaria na que se apoia a inscrición na Lista Representativa da UNESCO do Patrimonio Inmaterial Galego-Portugués. Facede clic aquí ou na imaxe para escoitala.

Máis información: http://patrimoniodefuturo.webs.uvigo.es/a-candidatura

VÍDEO DA FESTA DE NADAL

Festival de Natal 2014 from CEIP de Cedeira (Redondela) on Vimeo.

Vïdeo do festival de Natal do CEIP de Cedeira celebrado o 19 de decembro de 2014 no Centro Cultural da parroquia.

NÚMERO PREMIADO NO SORTEO DA TABLET

NÚMERO PREMIADO NO SORTEO DA TABLET:  1590

(VENDIDO POR SERGIO de 6ºcurso).

A persoa que posea o boleto premiado ten de prazo ata o día 13 de febreiro para recoller a súa tablet. Noraboa!

ACTO DE ENTREGA DO PREMIO PONTE NAS ONDAS AO MELLOR PROGRAMA COLABORATIVO

Celebrouse en Vigo o acto de entrega dos premios PONTE NAS ONDAS. Tal e como se informou no mes de xuño, o noso colexio obtivo o de "Mellor programa colaborativo". Na imaxe podemos ver un momento do acto.

Noraboa a todos/as e grazas pola participación da comunidade educativa.

Para ver máis fotos podedes facer clic aquí.

Máis información no facebook de Ponte nas ondas.

AXUDAS DOS SERVIZOS SOCIAIS DO CONCELLO DE REDONDELA PARA O COMEDOR ESCOLAR NO VINDEIRO CURSO

O Boletín da provincia de Pontevedra publicou o día 24 as bases para solicitar as axudas dos Servizos Sociais do Concello de Redondela para o comedor escolar no vindeiro curso. Os anexos a ter en conta son do I ao IV, e o prazo de presentación de solicitudes remata o 8 de agosto de 2014.

Os certificados que teñen que pedir no colexio e o que ten que realizar a ANPA non é necesario entregalos agora; pódense presentar no mes de setembro. O arquivo coa información pódese descargar facendo clic aquí.