PRIMEIRA ANDAINA CURSO 2014/15

Esta fin de semana comezaron as andainas do curso 2014/15.

Esta vez o destino foi a Costa da Vela e Cabo Home. Premendo na seguinte imaxe, poderedes disfrutar de fotos realmente preciosas, realizadas no transcurso da mesma.

costa da Vela

Novidades no noso patio

Un circuito de Educación vial, pintado no colexio (ainda sen rematar) fixo as delicias dos máis cativos do colexio.

entrada colexio

De seguro que aprenderan moito!

Melloras tecnolóxicas no noso Centro

O longo de todo o curso, fóronse dotando todas as aulas do Centro con canóns de vídeo e pantallas de proxección. Esta dotación foi grazas a inversión realizada pola dirección do Centro e maila A.N.P.A.

Moitas grazas por todo este esforzo, que sen dúbida, fai que cada curso teñamos un colexio mellor.

Este curso fixemos...

Premendo nas seguintes imaxes poderás visualizar algunhas das múltiples actividades realizadas durante este curso

bilingual

alimenenta-T ben

Bilingual Aliménta-T ben
máis e mellor actividade física móvete +
Máis e mellor actividade Física Móvete +
saída saídas infantil
Saídas Primaria Saídas Infatil
xornal escolar A Lingua sabe a mar
Xornal Escolar P.D.I "A Lingua sabe a mar"
abalar
Traballos dixitais aulas abalar

NOVO PROXECTO "E-DIXGAL"

LIBROS DIXITAIS

O NOSO CENTRO SELECCIONADO PARA A INCORPORACIÓN AO PROXECTO EXPERIMENTAL DE UTILIZACIÓN DE LIBROS DIXITAIS  "E-DIXGAL"

Informamos á comunidade educativa de que fomos admitidos (listaxe provisional) no Proxecto Experimental Educación Dixital para o vindeiro curso.

Isto significa que o alumnado de 5º non terá libros de texto en formato papel senón dixitais. Este alumnado non pode solicitar beca para axuda de libros.

Este proxecto ten como obxecto favorecer a incorporación xeneralizada das tecnoloxías da información e da comunicación no desenvolvemento da actividade educativa, facilitando aos centros adscritos á Rede Abalar a dispoñibilidade de libros e outros materiais dixitais en 5º no curso 2014/2015 e en 6º no curso 2015/2016.

Máis información:

GRADUACIÓN DO NOSO ALUMNADO DE 6º. XUÑO 2014

O venres 13 de xuño comezaron as despedidas deste curso. O alumnado de 6º celebrou a súa graduación no colexio cun xantar, entrega de agasallos conmemorativos e sesión fotográfica.

Dende o seguinte álbum podedes descargar as fotos da graduación.

XORNAL ESCOLAR 2014

Como cada ano, por estas datas, aquí temos o Xornal nº 24 "A voz de Frian" coordinado polos mestres Victorio e Jose.

E para rematar "Festival da Lingua" e "Feira Fin de Proxecto"

E xa rematando o curso, como todos os anos, celebramos o "Festival da Lingua" e a "Feira de Fin de Proxecto"

No seguinte enlace podedes ver os vídeos de caseque todas as actuacións de dito festival.

moucho rodando

No seguinte enlace o blog da nosa Biblioteca poderás ver todo o referente a "Feira fin de Proxecto"

postre do concurso da feira

NOVAS MAIO

baloncesto Torneo de baloncesto interclases, séguenos!
Teatro intercentros
consumo froita fresca Segue o plan de consumo de froita no colexio día a día!
bases concurso Concurso de cartelería dixital das Letras Galegas. Vota!
Concurso de fotografía familiar da nosa Biblioteca. Participa!

CONSUMO DE FROITA FRESCA

proxecta

Informamos que o Fondo Galego de Garantía Agraria (FOGGA) resolveu CONCEDERNOS a axuda para a distribución de froitas frescas ao noso  alumnado a través do noso Proxecto “En Frian comemos san” do  Programa de Consumo Froitas nas escolas  do Plan Proxecta.

froita

Polo tanto, durante catro semanas distribuiremos  froita  fresca no centro do seguinte xeito:

Período 1º : 19/05/2014 -23/05/2014

Período 2º : 26/05/2014 -30/05/2014

Período 3º : 02/06/2014 - 06/06/2014

Período 4º : 09/06/2014 - 13/06/2014

Información enviada ás familias:

// ]]>

AS OLIMPIADAS DE TEIS EN IMAXES

cartel olimpiadas

Premendo na imaxe verás as fotos das Olimpiadas de Teis

Máis detalladamente a teacher Montse, fai a crónica da participación do noso colexio no Spelling Bee

On Saturday morning, CEIP Frian competed in the first annual Teis Olympics.
The first event of the day was the Spelling Bee.
Our students from fourth, fifth, and sixth grade competed in the event
ROQUE / SHEILA/ LIA / MIKEL /AINHOA R. / LUCAS

spelling teis
And our Language Assistant Ally was one of the judges.
Lucas Amoedo
from sixth grade won second place!
silver medal

Congratulations to all of our participants.

Grazas a todos e todas os que fixeron posible esta actividade