A Paz

DíA DA PAZ 2024

Este ano estivemos a decorar o cole coa pegada das nosas mans e co desexo dun MUNDO EN PAZ

O alumnado de 4ºA coa coalaboración da rapazada de 2º, presenta o seu programa de radio para o Día da Paz.

E este mural collaborativo elaborado por todo o alumnado nas sesións de project en Infantil e Art en Primaria:

peace 4

DÍA DA PAZ 2023

Este ano o Equipo de Plurilingüismo elaboramos un mural  colaborativo da pomba da Paz de  Pablo Picasso e as pombas de artista ucraína Maria Prymachenko.

O día 30, reunido todo o alumnado no patio,  un grupo de alumnas do centro explicaronnos a  situación mundial que estamos a vivir, e as nosas alumnas ucraínas de 5ºA  Yana e Valeria  expresaron os seus desexos de Paz no seu país. rematamos  o acto   cantando todos xuntos a canción "Light a candle for Peace" baixo a dirección da profe de música Gema.

DÍA DA PAZ 2021

Máis que nunca somos conscientes que a PAZ comeza por un mesmo, e polos nosos compañeiros/as máis próximos. Este ano a nosa reflexión por un mundo mellor, vén da man dos coidados e atencións propios/as e cara ós demáis.

O lema deste ano está situado no patio de entrada, pero tamén podes velo no seguinte vídeo.

As letras están recheas de fotografías de todos/as os que a diario estamos no colexio e xuntos/as coidámonos e formamos este "GRANDE EQUIPO".

"WE ARE A TEAM"

#SENTIDIÑO

LUCES, CÁMARA...PAZ!

Se o "Día da Paz, 2021" queres conmemorar a túa butaca terás que reservar!

Se máis recursos queres empregar na seguinte proposta terás que buscar!