Horto escolar

GROWING UP !

Today  graders 5  we were so surprised  when we went to the veggie garden  because in a few days our cherry tomatoes plants, peppers plants  and lettuce grew a lot, so probably in a few days we  will taste them.

So it's time to think on an easy and tasty recipe !

veggie garden

OUR OWN CHIPS

In this activity sequence, children at kinder 5 are  investigating what  be required to grow and cook  their own  potato chips.

We started preparing the soil in the garden bed with the best helpers, graders 5 and then  went to water the plants and took care of the insects.

Last week we collected some potaoes and today we have peeled, washed, cut, fried and tasted them.

chips 1

Fries

chips 2

Fries 1

They were delicious !!!

Plantando no noso bancal, 1º A e B , 2019

Xa chegou a hora de plantar cousas na nosa horta. A terra está traballada e lista así que o día 14 de febreiro, o alumnado de 1º A e B, plantamos no noso bancal leitugas e cebolas. Agora so temos que coidalo e regalo de vez en cando. Foi un día de inverno con moi boa temperatura e disfrutamos do momento. So queda esperar.

6º planta patacas temperás

O alumnado de 6º, finalizando o primeiro trimestre, nun momento que parou a choiva, conseguimos plantar as patacas. Puxemos uns tutores para que a nosa plantación quedase o maios posible. debemos esperar a ver se a nosa plantación sae para adiante. En breves contarémosvos como vai todo.

Degustación de marmelada de tomate do noso horto

Durante o verán as familias coidaron do horto e fixeron a colleita dos produtos que plantamos no curso pasado. A mamá de Mateo de 4ºA foi unha das colaboradoras. Dos tomates recollidos elaborou  marmelada  e tamén recolectou as súas sementes. No cole decidimos facer unha degustación para que todos e todas puideramos probar a elaboración.

As comisións saudables de alumnos e alumnas prepararon as bandexas coa marmelada. Montaron un stand de degustación na entrada do cole. E na saída ao recreo ofreceron as tostiñas de marmelada a todos e todas que querían probar.

En cuestións de minutos xa estaban as bandexas baleiras porque a marmelada estaba moi boa. Moitos querían repetir. Moi rica e saudable!!

Grazas familias por colaborar no horto e grazas mamá de Mateo por elaborar a marmelada!