Festas tradicionais

festas tradicionais

Festival da LIngua 2017

O  6 de xuño de 2017 celebramos no cole a festa das línguas e o peche do noso proxecto documental integrado deste ano, “Había unha vez…” , cun día de convivencia de toda a comunidade educativa. O obxectivo era implicar a todo o alumnado, o profesorado e ás familias para disfrutar dunha xornada onde todos tivemos unha parte de participación.

Damas e cabaleiros con todos vostedes …o festival de “Había unha vez...”

Sen dúbida o número máis esperado polas familias é a actuación de cada unha das aulas. Comezamos a función cos nenos e nenas de infantil e rematamos co alumnado de sexto de primaria versioneando unha canción de despedida.

Tres horas de diversión cunha variedade de espectáculos circenses: dende cancións en galego, representacións teatrais, coreografías sincronizadas, raps inéditos, acrosport,  malabares… ata un auténtico repertorio de cancións en lingua inglesa. Non podemos esquecernos do xenial traballo feito polos mestres de cerimonias que presentaron os distintos números ó longo do festival.

Parabéns rapaces e rapazas por montar este fantástico circo en Frian, arrincar sorrisos ás vosas familias e emocionarnos a todos coas vosas actuacións.

GRAZAS, MIL GRAZAS!