Traballos Alumnos/as

Finalistas da VII Edición de Relato Curto

Dúas alumnas de 6º son finalistas do VII certame de Relato Curto, organizado pola

FANPA, de entre os 1.296 relatos presentados nesta edición. Noa López Fermoso e Andrea

Núñez Borregeiros conseguiron cos seus relatos meterse na gran final.

Por seres finalista recibirán no acto de entrega de premios un exemplar do libro co seu relato

e un diploma.

Enhoraboa a todos e todas as participantes porque fixéchedes relatos estupendos.

Relato curto de Andrea :

Relato curto de Noa:

Consulta no seguinte enlace ós/ás finalistas:

Proxecto: A toda máquina!

O alumnado presentou investigacións sobre difrentes máquinas. Deixámosvos algúns exemplos:

Proxecto: "A toda máquina!" 2ª actividade

Esta segunda actividade que xurde no proxecto: "A toda máquina!"; Analizamos os elementos de distintas máquinas. Traballo realizado en grupo, alumnado de 6º de primaria.

Proxecto: A toda máquina!

Presentamos o resultado de distintas actividades realizadas, en formato dixital, polo alumnado de 6º para o proxecto: "A toda máquina!"

Esta actividade realizada en grupos consistía en elixir unha máquina e facer unha pequena presentación en presentacións de drive. Tiveron que poñerse dacordo para escoller un formato de presentación.

Aquí tedes o resultado:

As máquinas by on Scribd