Saúde e bos hábitos

MILLA 22/23

O pasado 20 de outubro a Consellería de de Educación publicou a resolución dos Plans de Proxecta 2022/23, e como sospeitábamos, o Proxecto de vida activa e deportiva "Moviliz-Arte", presentado polo departamento de Edución Física co apoio de  todo o Claustro, resoltou admitido, polo que un ano máis o noso alumnado realizará a Milla Diaria.

Presentamos este proxecto coa idea fundamental de crear un hábito de vida saudable no noso alumnado, tratando de conciencialos da importancia da practica dode  exercicio físico de  xeito regular dende idades temperás, entre outras cousas favorece o desarrolllo dos nenos/as (crecemeto óseo e muscular) e axúdalles ao control emocional.

Por todo isto, podemos dicir ben alto...a pola Milla Diaria!

milla 22/23

MILLA 2022

milla1

A prevención de enfermidades, o aumento de enerxía e o aumento de sensación de benestar, son unha pequena mostra da cantidade de beneficios que aporta a realización de actividade físca diaria.

milla2

Dende o departamento de Educcación Física, consideramos que o aumento da práctica de exercicio físico nas aulas é o máis necesario. É por sio que apostamos pola volta ao noso centro do Proxecto de Vida Activa e Deportiva que xa se levaba a cabo en anos anteriores. A Milla Diaria realizarase por todo o noso alumnado de Infantil a Primaria co obxectivo de crear hábitos de vida saudable dende os primeiros anos da vida, incrementando así a actividade física diaria dentro do horario lectivo ee reportando enormes beneficios tanto no seu corpo coma na súa capacidade de traballo e concentración.

milla3

FRIAN PARTICIPA NA EDICIÓN 2019 DE EF NA RÚA

Despois de aplazalo polas condicións metereolóxicas, celebramos o día 2 de maio o día da EF na rúa. Baixamos á praza do Centro Comercial Travesía, por roldas a todos os alumnos/as do centro. Saliu unha sesión redonda co apoio incondicional das familias, compañeiros mestres/a e por suposto nenos/as.

Grazas a todos eles.

Quedamos de ganas de máis para o vindeiro ano.

1º/2º

3º/4º

2ºA (XENTILEZA DUNHA NAI, GRAZAS)

OS XOGOS OLÍMPICOS

2012, ano olímpico.

Neste verán, terá lugar en Londres, os XXX Xogos olímpicos da era moderna. Galicia ten moitas posibilidades de medalla nas mans de David Cal e Javier Gómez Noya, especialmente. Non temos que esquecer o vigués Chano Rodríguez, laureado en múltiples edicións e favorito a traer varias preseas en natación paraolímpica.