CELEBRACIÓN LETRAS GALEGAS 2013

galego cores

galego_doce

Cartelería coa técnica stopmotion realizada por 6º Abalar

Cun acto moi sinxelo celebramos o Día das Letras Galega. Todos/as reunidos/as no salón de actos, escoitamos unha pequena biografía do autor homenaxeado, Roberto Ignacio Vidal Bolaño, lida polos alumnos de 6º: Estevo, Marina, Ainhoa e Ángela; despois cantamos todos xuntos e xuntas, dirixidos por Mónica a mestra de música, a canción "Canterei, cantarás " (Música: Albert Hammond; Letra: Mónica Múñoz)

Deixámosvos un anaquiño desta fermosa canción interpretada polo noso alumnado, co gallo deste día:

Para rematar, organizado polo Equipo da nosa Biblioteca; cando baixamos do salón de actos para as clases; deixamos a nosa palabra favorita galega, escrita en papel, dentro do pan da lingua. Podédelo ver no seguinte post do Lar de Frianciño:

TRABALLOS DIXITAIS DO ALUMNADO ABALAR

O alumnado de 6º realizou un obradoiro de stop motion para facer  anuncios da Lingua  Galega, deixámosvos aquí algún exemplo:

OS MELLORES MOMENTOS DO FESTIVAL DA LINGUA

O martes, 4 de maio, celebramos o Festival da Lingua.

As totalidade das clases foron representando os seus traballos; durante as dúas xornadas escolares anteriores o público foi a totalidade do alumnado; o martes, pola tarde, actuamos para as familias. Deixámosvos os vídeos dos mellores momentos do Festival da Lingua 2013, por niveis educativos e nas distintas actividades:

INFANTIL  MUSICAL

3-4-5 ANOS

INFANTIL BAILE EN INGLÉS

5ANOS

1ºA-1ºB
 2ºA-2ºB
 3ºA-3ºB  4ºA-4ºB

5ºA-5ºB  6ºA-6ºB

Cantamos e bailamos en Inglés

1º-5º-6º

Bailes libres